Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 червня 2020, 9:30

У Приватбанку розповіли, скільки клієнтів платить за покупки «обличчям»

Кількість українців, які розплачуються за товари за допомогою технології FacePay24, зросла до 70 тис. Про це повідомила керівник e-commerce проектів Приватбанку Христина Кармазіна на вебінарі «Як безпечно платити картками, гаджетами і навіть обличчям», який провели BankOnline та «Мінфін».

У вересні минулого року Приватбанк і платіжна система Visa запустили в Україні технологію біометричної оплати покупок FacePay24.

Ця система дозволяє провести платіж без банківських карт і паролів. Досить просто зробити фото, а система ідентифікує його з даними клієнта в додатку і підтвердить платіж.

Як працює нова технологія

За словами Христини Кармазіної, щоб скористатися послугою, клієнт повинен зайти в оновлений мобільний додаток Privat24 і в ньому активувати оплату через FacePay24, зробивши три селфі з різних ракурсів. Після цього підв'язати банківську картку і зберегти налаштування.

Оплата в магазині проводиться дуже просто: покупцеві потрібно лише подивитися в камеру біля касира. «Далі фото відправляється в банк, де порівнюється з наданими раніше селфі. Якщо рівень розпізнавання понад 95%, банк проводить операцію з карткою клієнта і віддає зворотний сигнал на роздріб, каси або каси самообслуговування, що транзакція вже проведена. Увесь процес займає 5-8 секунд», – розповідає представниця Приватбанку.

Безпека понад усе

У кожній новій фінтехнології важливо не тільки зручність, але і ступінь безпеки, яку вона може гарантувати.

Як стверджує Христина Кармазіна, користувачам FacePay немає про що турбуватися. FacePay24 використовує систему автоматичного розпізнавання осіб Amazon Rekognition. Визначення йде по певних точках на обличчі і їх відстані одна від одної. Тому зміна іміджу на ідентифікацію не впливає.

Більше того, крім верифікації фото, також відбувається визначення геолокації. Банк оцінює, наскільки типово для клієнта місце покупки. «Якщо є якісь сумніви, ми вимагаємо додаткове підтвердження, пишемо в Приват24. Плюс ще можлива додаткова верифікація з боку партнерів рітейлу», – стверджує представник Приватбанку.

Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички

Де можна розплатитися обличчям

Як розповіла Христина Кармазіна, спочатку партнером проекту FacePay виступила компанія «Море пива» зі своїм брендом HOP HEY.

На сьогодні вже підключені 24 торгові точки по Україні. Нову технологію впроваджують також магазини Велмарт, «Велика кишеня», «Білий налив» та інші.

«Як показує статистика, найбільш відкриті до технології FacePay молоді люди, переважно чоловічої статі», – підкреслює Кармазіна.

Великі плани

Технологію FacePay планують запровадити не тільки в торгівлі. Як повідомила Христина Кармазіна, є проект щодо її впровадження в школи. Наприклад, при вході в школу на турнікеті буде встановлена камера, яка буде розпізнавати юних власників карти юніора. Їх батьки будуть отримувати повідомлення, що дитина прийшла на уроки або вийшла зі школи.

Є проект з ігровими майданчиками для геймерів. Також технологію можна використовувати і у фітнес-клубах.

«У нас багато ідей. Одна з них — мобільність у видачі замовлень. Наприклад, клієнт робить попереднє замовлення через інтернет. Як тільки він заходить в магазин, камера його розпізнає, передає сигнал в банк, звідти йде сигнал комірнику, щоб він збирав товар для клієнта. І поки клієнт доходить до точки видачі, йому вже все приносять», – ділиться експерт Приватбанку.

Також у планах — розробка програми лояльності. Зараз програми лояльності відійшли від прив'язки до пластику і перейшли на номери телефонів. Наступний етап може бути зосереджений на розпізнанні і фіксації балів в системі лояльності торговців.

Читайте також: Бум віртуальних карт і покупки в інтернеті

Про проект

Кожен четвер ініціатор та організатор проекту BankOnline збирає пул експертів для обговорення актуальних питань у форматі вебінарів. Проект FinUpdate допомагає всім бажаючим бути в курсі останніх подій на ринку фінпослуг.

Крім того, учасники вебінару мають можливість отримати приємні і корисні подарунки. Цього разу партнерами акції стали 4bill, UFL.

Платіжний сервіс 4bill запускає нову програму IPW – Individual Pay Way або індивідуальний спосіб оплати. Багатофункціональна програма призначена не тільки для спрощення прийому і відправлення платежів, але є також готовим платіжним рішенням нового покоління.

Можливість отримати IPW обмежена. Лише 30 компаній, які першими залишили заявку в рамках цієї програми, отримають від 4bill розгорнуту аналітику по своєму бізнесу. Щоб взяти участь, заповніть форму: https://bit.ly/2A32vxz

Коментарі - 4

+
+15
Mess
Mess
27 червня 2020, 11:16
#
Самое время во время карантина, все в масках))
+
+15
Dmitrik7
Dmitrik7
27 червня 2020, 12:57
#
Одни «платят лицом», другие «щелкают».
Ничего нового...
+
+38
mary27
mary27
27 червня 2020, 14:27
#
Теперь лицом можно не только торговать, но и платить?)
+
+11
SergS7
SergS7
27 червня 2020, 19:00
#
70 000 клієнтів у всього лише 24 торгових точках, це точно? Зробіть вже нарешті у Сільпо і Абете, будемо ходити, є…ом торгувати)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися