Клієнтам Приватбанку більше не потрібні банкомати. Віднедавна вони можуть отримувати готівку на касі супермаркетів та інших торгових закладів, за умови, що оплатять товар банківською карткою. Про це розповів керівник напрямку роботи з торговими підприємствами Приватбанку Євген Васильцов на онлайн-вебінарі FinUpdate «Нові технології та клієнтський сервіс».
Кеш на дрібні витрати. У Приватбанку розповіли, скільки готівки знімають клієнти через каси магазинів
За словами Євгена Васильцова, середній чек покупки в торговій точці — 289 грн, середня сума зняття готівки — 373 грн. Зараз на один термінал припадає в середньому 10 таких транзакцій на місяць.
В Україні вже підключилося до видачі готівки на касі 223 тис. терміналів Привату. Найактивніше долучаються до такого проекту Київ, Одеса, Івано-Франківськ, Чернігів, Черкаси, Хмельницький.
Навіщо це клієнтам
Під час карантину сервіс «Готівка на касі» особливо актуальний. Він дозволяє не ходити у відділення банку і отримувати готівку в торгових точках, де стоїть термінал Привату. Банк не бере комісію за цю послугу.
«Ви приходите в магазин, робите покупку і можете зняти готівку у касира, але не більше, ніж сума цієї покупки», — говорить Євген Васильцов. Основний сегмент — продукти і продуктові магазини — 65%. Але також долучилися до проекту і поштові послуги, їжа, фармацевтика.
За словами банкіра, зараз ліміт на зняття готівки 500 грн — на щоденні потреби. Але все залежить від того, як будуть користуватися послугою клієнти.
Читайте також: «Бути гречкою». З початком карантину українці стали проводити на 22% більше часу на сервісі Меgogo
Переваги для покупця:
- Безпека. При знятті готівки клієнт вводить пін-код картки
- Економія часу. Клієнт робить покупки і знімає готівку в одному місці і не витрачає час на пошуки банкомату
- Зручність. Можливість зняти залишок на картці (невеликі суми) і зробити покупки
Переваги для торговців:
- Збільшення оборотів, так як клієнт робить більше покупок, щоб зняти готівку
- Залучення нових клієнтів.
- Підвищення лояльності клієнтів завдяки зручному сервісу.
Євген Васильцов додав, що крім технічних рішень, Приват активно зайнявся навчанням торговців і брендуванням торгових точок, щоб показати, де можна зняти готівку.
Читайте також: Якщо вам телефонують з номера Привату, не беріть трубку. Приватбанк розповів про нові трюки шахраїв
Навіщо це потрібно банку
«Наша мета — зробити картку платіжною і зменшити кількість готівки. Клієнту будуть доступні не тільки банкомати та відділення банків, але й роздрібні торговельні мережі. Тому він зможе менше грошей знімати готівкою, а більше — зберігати на картці», — пояснює Євген Васильцов.
Наприклад, у Польщі зняття готівкових коштів в торгових точках займає друге місце за обсягами. Лідер — банкомати, третє місце — каси банку.
«В середньому за тиждень в одну торгову точку приходять 10 клієнтів, щоб зняти готівку. 60% усіх активних терміналів Pos-мережі підключені до сервісу», — поділився досвідом сусідньої країни банкір.
Як писав «Мінфін», перший проект Приватбанк запустив ще в 2019 році спільно з автозаправками Wog. У 2020 році така послуга запрацювала в 65 тис. роздрібних торгових точок. У майбутньому банк хоче покрити 100% торгово-роздрібної мережі.
Нагадаємо, учасники онлайн-вебінару FinUpdate «Нові технології та клієнтський сервіс» не тільки дізналися більше про інструменти збільшення продажів в роздрібній торгівлі, а й отримали подарунки від партнерів акції — Binotel, MEGOGO, UFL.
Коментарі