Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 червня 2020, 13:22

Власник Zara закриє більше тисячі магазинів по всьому світу

Іспанська компанія Inditex, що володіє брендами Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka і Oysho, закриє близько 1,2 тис. магазинів по всьому світу. Про це пише The Guardian.

Всього найбільший в світі ритейлер одягу володіє 7,4 тис. магазинів. Однак у компанії заявили, що замість закритих 1,2 тис. магазинів він відкриє 450 нових. Про їх формат поки нічого невідомо. В результаті скорочення точок продажів складе від 500 до 700.

Де закриють магазини

Найбільше магазинів Inditex закриє в Європі і Азії. Компанія збирається зробити ставки на онлайн-ритейл. У минулому році на нього припадало 14% від усіх продажів, до 2022 року Inditex планує вийти на 25%. У технології онлайн-продажів компанія інвестує 2,7 млрд євро.

Карантин

Через карантинні заходи протягом першого кварталу 2020 року Inditex була змушена тимчасово закрити 88% своїх магазинів. Незважаючи на це компанія повідомила про зростання онлайн-продажів — на 50% в цілому за перші чотири місяці року і на 95% у квітні.

При цьому виручка компанії в першому кварталі 2020 року знизилася на 44% — до 3,3 млрд євро. Також за перший квартал Inditex відзвітувала про збитки 409 млн євро проти прибутку 736 млн євро за той же період минулого року.

Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка та коронавірус».

Коментарі - 11

+
+26
044blog
044blog
13 червня 2020, 14:15
#
Такое ощущение, что наши ТРЦ открывались только ради того, чтобы очередная Бершка в них открылась. А ведь одежда это не еда, за ней едут реже. И могут поехать и в уже готовый ТРЦ. Незачем их строить на каждом углу. Дрим, Городок, Караван,Скаймол, Блокбастер Молл - это все для одной аудитории, которой просто стало ближе. Асcортимент тот же. Еще и Ретровиль. Все они раньше скупались в Дриме и не жаловались.
А теперь начали считать деньги.
+
0
Італій .
Італій .
13 червня 2020, 14:48
#
Онлайн-ретейл одежды и обуви? Ну ... не знаю... Лично я пасс.
+
0
Alpenstein
Alpenstein
13 червня 2020, 15:53
#
Согласен, но что делать. Возможно будут придумывать удобный формат выезда к клиенту на дом с кучей вариантов примерки... Если карантины будут продолжаться или возобновляться, то на аренде простаивающих помещений они разорятся. Адидас на начало апреля чуть не крякнул, но получил 3.3 миллиарда евро гос.помощи от немецкого правительства. При этом тогда помощь попросили 2500 компаний на общую сумму в 10.6 миллиардов (сейчас уже, наверное, больше). Т.е. компании типа Adidas, Zara страдают больше всех. Может даже побольше авиации - те хоть грузы и эвакуационные рейсы могут возить...
+
0
DarkWhite
DarkWhite
13 червня 2020, 16:14
#
Великі ритейлери не підуть на таке, подібний формат ускладнює систему продажів. Заради подібного підходу треба наймати штат кур'єрів, наприклад, а це -- в принципі не частина концепту онлайн-продажів у Європі і США. Заради України і наших сусідів ніхто не буде ускладнювати систему таким новаторством. У якості компромісу ритейлер швидше залишить робочою нинішню систему: термін повернення онлайн-замовлень збільшать до 1-3 місяців (замість 14 днів). Гарним бонусом може стати безкоштовне повернення замовлень відправнику. Історія з кур'єром і приміркою раніше успішно існувала в Києві на кількох сайтах із недорогим стоковим одягом і локальними марками. Але з часом послуга стала дуже збиткова для власників онлайн-стоків. 

+
+10
DarkWhite
DarkWhite
13 червня 2020, 16:28
#
Направді той сміливець, який взяв би на себе в Україні організацію доставки одягу-взуття кур'єром, погорів би дуже швидко. Відсоток невикуплених товарів, які попередньо вибрав для огляду клієнт, завжди дуже високий. А хтось же мусить наперед все замовити і оплатити. 

Зараз товар із сайтів одягу, марки яких представлені оффлайн, у 90 % випадків все одно доставляють із країни-власника марки. ТЦ з магазином може бути у вас під вікнами, а посилка надійде з-за кордону. 
+
0
Alpenstein
Alpenstein
13 червня 2020, 19:50
#
Ну колись і Аеросвіт з МАУ розказували нам, що авіаквитки дешевше $300-500 коштувати не можуть і Мікіла Янавіч казав, що в нас клімат не для доріг, бо вода потрапляєт в ямку і всьо кінєц всім сподіванням і по іншому ніколи не буде, мол хватіт скігліть... Тут справа така, як казав дядечко Дарвін: «Еволюціонуй або вимри». Або всім доведеться посунутись починаючи з виробника, імпортера, рітейлера, або ну звиняйте. На мою особисто-суб'єктивну думку буде вигравати той, хто зробить більш зручну систему для клієнта. Ясно, що не Україна стане драйвером цих змін, але в можливість глобальної картельної змови виробників і онлайн-площадок проти зміни парадигми я не дуже вірю. Хтось таки здасться і зробить по-новому.
+
0
Me1
Me1
14 червня 2020, 11:48
#
Такие давно есть, та же Каста, бесплатная доставка курьером, и аналогичный возврат. Подписка на год стоит что-то около 300грн, по акциям бывает и по 150, и по 100грн.
+
0
DarkWhite
DarkWhite
14 червня 2020, 12:49
#
На Касті повно «палених» речей, а мова йде про поставки від оригінальних виробників. І поставки масові, а не один сервіс. Не покриє Каста потреби великої кількості покупців.
+
0
Італій .
Італій .
13 червня 2020, 16:29
#
Я целиком разделяю идею онлайн торговли для предметов которые можно попробовать или которые достаточно оценить по фото, а основное кроется в характеристиках. Речь о продуктах, смартфонах, электроинструменте, стройматериалах. Но даже их продажа обычно не построена полном онлайне и доставке почтой/курьером. Часто есть опция click&collect когда товар забирается в какой-то точке выдачи обычно не являющейся аналогом полноценного магазина. Например так работает сеть Argos, да и многие другие британские магазины.
Но одежда и обувь…
Они должны подойти не только по размеру, но и понравится одетыми на тело. Что даже по формуле click&collect не проверишь.

Если не ел ни разу в жизни суши то можно один раз взять на пробу, а дальше уже ориентироваться на первый опыт. Но такой подход не работает с джинсами: первый опыт не гарантирует что десятые джинсы подойдут по размеру (пузо откормил) или понравиться на теле (слишком короткие/длинные/свободные/узкие).

Я не будучи модником просто подбирая кежуал стайл одежду и то меряю кучу разной.
+
0
Alpenstein
Alpenstein
13 червня 2020, 21:06
#
Это несомненно, присоединяюсь к вашему мнению. Но вопрос может встать: или так - или никак.
Если осенью по миру опять закроют ТРЦ, а одёжники ничего не придумают - значит история перевернет страницу, одни бренды уйдут, появятся другие, более приспособленные. А наши потомки через 20 лет в энциклопедиях да на картинках будут разглядывать традиционную одежду гопника середины конца двадцатого века и гадать, что ж то были за три полоски на их кэпках.
+
0
Pareto
Pareto
14 червня 2020, 1:27
#
Пока карантин, люди будут сидеть дома и экономить. Одежды будут покупать намного меньше. Средний сегмент уйдет, домировать будет барахло и мешковина+, которые будут покупать у вьетнамцев на базарах. 80% населения будет ходить в ТРЦ, как в музей. Те, кто выживут конечно.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися