Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 травня 2020, 8:13

Гороховський розповів, як стати клієнтом банку онлайн

З 20 травня, як тільки з'явилася інструкція Нацбанку про віддалене відкриття банківських рахунків, monobank почав віддалено ідентифікувати клієнтів. Про це в інтерв'ю «Мінфіну» розповів співзасновник monobank Олег Гороховський.

Віддалена ідентифікація, monobank, віртуальна картка, відеоселфі, додаток, паспортні дані, Олег Гороховський, співзасновник monobank
фото: minfin.com.ua

Як пройти віддалену ідентифікацію

«Щоб стати клієнтом банку онлайн, потрібно, щоб людина вже була клієнтом одного з українських банків. Крім того, дані про неї повинні знаходитися в бюро кредитних історій. Ті, про кого немає даних бюро кредитних історій, йдуть по старому шляху — з обов'язковою зустріччю зі співробітником банку», — поділився Олег Гороховський.

Клієнт, який хоче віддалено отримати картку, додає в додаток свої паспортні дані. Далі банк просить його зробити відеоселфі. Після цього в додатку з'являється доступ до віртуальної картки.

Читайте також: Гороховський розповів, скільки клієнтів перестало обслуговувати кредити під час карантину

Про віртуальну картку

За словами співзасновника monobank, це повноцінна картка. Єдина відмінність — вона має ряд лімітів: залишок на карті не повинен перевищувати 40 тис. грн, щоденний обіг коштів — не більше 40 тис. грн, місячний — не більше 400 тис. грн. «Ми проаналізували нашу поточну базу клієнтів і зрозуміли, що для 80% клієнтів ці обмеження були б комфортні», — додав він.

Олег Гороховський зазначив, якщо ліміти, встановлені для віддаленої ідентифікації, недостатні, клієнт може написати в підтримку, щоб пройти детальну відеоідентификацию, або завершити ідентифікацію в будь-якій банківській точці.

Читайте також: Monobank більше не буде працювати з Таскомбанком

Будь-яка конкуренція — виграш клієнта

За словами банкіра, віддалена ідентифікація — це дуже прогресивна норма. «Вона дозволить вийти на ринок банкам, які не хотіли займатися рітейлом через необхідність розвитку інфраструктури. Це може посилити конкуренцію і призвести до того, що клієнти будуть отримувати більш якісний і вигідний сервіс», — розповів Олег Гороховський.

Повний текст інтерв'ю з Олегом Гороховським читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися