Усім клієнтам, які у відділеннях Райффайзен Банку Аваль придбали страхову програму від нещасного випадку «Впевненість 24/7» від страхової компанії Уніка, став доступним чат-бот myUniqa у месенджерах Viber та Telegram.
Клієнти Райффайзен Банку Аваль отримали дистанційний канал спілкування з УНІКА
Цей канал спілкування є особливо актуальним, враховуючи обставини карантину, пов’язаного з вірусом COVID-19, та необхідність дотримуватися усіх заходів безпеки.
Відтепер у разі настання нещасного випадку клієнту не потрібно приходити у відділення банку або офіс Уніка для передачі документів на виплату, також не потрібно відсилати оригінали документів поштою. Уніка приймає копії документів в електронному вигляді (фото, скан) через чат-бот myUniqa.
При настанні нещасного випадку клієнту необхідно повідомити страхову компанію про страхову подію по телефону, після чого оператор відправляє смс з номером справи та посиланням на чат-бот. Клієнт переходить в чат-бот, прикріпляє необхідні документи та додає реквізити для перерахування страхової виплати.
Страхова компанія Уніка працює по проекту страхування від нещасного випадку з Райффайзен Банком Аваль із 2015 року, за час співробітництва послугою скористалося більш ніж 285 тис. клієнтів.
Коментарі