А-Банк одним з перших в Україні запустив можливість провести віддалену ідентифікацію при оформленні картки «Зелена». У квітні НБУ затвердив «Положення про здійснення фінансового моніторингу в банківській системі», яким визначив правила віддаленої ідентифікації.
А-Банк запустив можливість віддаленої ідентифікації клієнтів
«Як тільки на рівні законодавства в Україні з'явилася можливість використовувати віддалену ідентифікацію клієнтів, ми в банку прийняли для себе рішення про реалізацію такої послуги для наших клієнтів, — говорить Керівник напрямку кредитних карток А-Банку Євген Зайченко. — Тепер при замовленні картки „Зелена“ в мобільному додатку АБанк24 клієнт може обрати випуск віртуальної кредитної картки, пройти відеоідентифікацію і без відвідування відділення відкрити картку з кредитним лімітом. Картку можна додати в Google Pay або Apple Pay і почати користуватися кредитним лімітом. Ми впровадили новий сервіс менш ніж за тиждень, така швидка інтеграція стала можливою завдяки Corezoid Process Engine — цифровому ядру, на базі якого реалізовані бізнес-процеси в А-Банку».
Про А-Банк
А-Банк представлене на ринку банківських послуг більше 25 років, входить до групи системно важливих банків за оцінкою НБУ. Основна мета Банку — це надання сучасного і технологічного сервісу в режимі online за допомогою зручного інтернет-банкінгу АВаnk24. Банк широко представлений у всіх регіонах України — 225 відділень готові надати якісний сервіс кожному клієнту.
Коментарі - 11
Після 15 хвилин розмови з оператором мене попросили написати в чат підтримку на сайті, оскільки по телефону ніяк моє питання не вирішити. Потрібно йти у відділення!!!
В чаті мені написали абсолютно те є саме. Зверніться у відділення!
Попросив зв'язатися по відео зв'язку, де й зможу довести, що я це я і дані мої. Відмовили, йдіть у відділення!
Я не знаю що у вас з процесами, але працюєте ви на данному етапі погано. Ваш продукт не готовий. Працювати з вашим банком я вже не хочу
А-банк, исправьте пресс-релиз и укажите, что для iOS такая опция еще разрабатывается.
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв, учтем Ваши пожелания. Мы не останавливаемся на достигнутом, дальше будет лучше!:)