Таскомбанк повідомляє, що Броварське відділення №67 з технічних причин призупинило обслуговування клієнтів.
До уваги клієнтів Броварського відділення №67
26 квітня 2020 року в результаті спроби отримати доступ до сейфа банкомату було зруйновано фасад та пошкоджено частину будівлі, де розташоване відділення Таскомбанку.
«Найважливіше для нас, що в результаті інциденту ніхто не постраждав. Нині правоохоронні органи ведуть розслідування. За попередніми даними, зловмисники намагалися пошкодити банкомат, але їм це не вдалося. Всі кошти клієнтів — у безпеці», — коментує ситуацію т. в. о. Голови Правління Таскомбанку Володимир Дубєй.
Таскомбанк вже розпочав роботи з відновлення фасаду будівлі й ремонту відділення, яке планується відкрити для клієнтів наступного тижня.
Наразі основні банківські операції ви можете здійснити дистанційно за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U:
- розміщуйте та пролонгуйте депозити;
- здійснюйте погашення кредитів;
- сплачуйте комунальні послуги та поповнюйте мобільні рахунки;
- обмінюйте валюту онлайн;
- переказуйте кошти між картками будь-яких банків.
При виникненні запитань щодо обслуговування, ви можете звертатися в Центр інформаційної підтримки Таскомбанку за телефонами: 0 800 503 580, 044 393 25 90. Також, звернувшись до контакт-центру ви можете:
- переказати кошти між власними рахунками;
- змінити ліміти на видаткові операції за своїми платіжними картками;
- активувати, розблокувати чи заблокувати картку;
- замовити перевипуск картки або змінити пін-код до неї;
- отримати інформацію чи консультації щодо відкритих у Таскомбанку рахунків.
За необхідністю звертайтеся до відділень у місті Києві. Адреси й телефони за посиланням.
Коментарі