Страховий ринок підвів підсумки 2019 року. Нацкомфінпослуг опублікував цифри з підсумками діяльності страхових компаній в 2019 році.
Страхова компанія ARX- абсолютний лідер ринку за підсумками 2019 року
Страхова компанія ARX — абсолютний лідер ринку по більшості показників.
Згідно з даними Нацкомфінпослуг на 31.12.2019 страхова компанія ARX:
- № 1 по зібраним валових страховим преміям серед 210 ризикових страхових компаній. Сума валових премій склала 2,3 млрд гривень, що на 22 % більше в порівнянні з минулим роком.
- № 1 по чистим страховим виплатам, сума яких склала 961,2 млн грн.
- № 1 по сплаченому податку на прибуток — 93 млн грн.
- № 1 в сегменті Каско. Сума страхових премій склала 1,35 млрд грн, що на 21 % вище результату 2018 року.
- Лідер за загальним обсягом виплаченої заробітної плати серед страхових компаній в 2019 році.
Сума страхових премій фізичних осіб склала 1,45 млрд грн, що на 22 % перевищує показник попереднього року. Компанія має найвищий рівень довіри серед клієнтів фізичних осіб і займає перше місце по страховим преміям фізичних осіб вже 8-й рік поспіль.
ARX вже 11-й рік лідирує в сегменті Каско. Каско займає 59 % в продуктовому портфелі ARX. Компанія пропонує офлайн і онлайн сервіси, має найбільшу задоволеність клієнтів щодо врегулювання збитків — 92 %, утримуючи цей рівень протягом 5 років.
Кількість договорів ARX в 2019 році склало 1, 9 млн, що на 27 % більше, ніж підсумок 2018 року. У компанії 70 офісів в різних містах України, партнерська мережа з 360 СТО, більш 1530 страхових агентів.
В середньому в день компанія виплачує клієнтам 4 млн грн.
У 2019 компанія провела ребрендинг, не тільки зберігши, але і поліпшивши свої показники по всіх позиціях.
Голова Правління страхової компанії ARX Андрій Перетяжко зазначив: «2019 рік став успішним для компанії як у фінансовому, так і іміджевому плані. ARX залишається лідером за страховими платежами і утримує дуже високий рівень задоволеності клієнтів. Влітку ми вийшли на ринок з новим ім'ям і ребрендинг пройшов дуже вдало. Ми отримали позитивну реакцію з боку клієнтів, партнерів, і співробітників. Незважаючи на зміну імені, компанія в ході ребрендингу продовжувала зростати, збільшувати число клієнтів і партнерів».
Коментарі