Мінфін - Курси валют України

Встановити
7 квітня 2020, 14:02

Клієнти Ощадбанку переходять в онлайн: на 30% частіше використовують чат-боти в Telegram та Facebook

Клієнти Ощадбанку з початку карантинних обмежень частіше використовують для зв’язку з банком чат-боти. У березні кількість звернень через чат-боти у Telegram, Facebook та на сайті банку зросла на 30%. І це зрозуміло, адже за допомогою віртуальних помічників можна дистанційно скористатись 26 банківськими сервісами. ТОП-3 найбільш популярних – перевірка балансу за картковим рахунком, керування лімітами, уточнення інформації за поточними, кредитними та депозитними рахунками.

За допомогою чат-ботів можна також:

  • блокувати та активувати картки;
  • уточнювати статус картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
  • підключати SMS-банкінг;
  • продовжувати термін картки;
  • замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
  • активувати можливість зняття готівки без картки та ін.

Шукайте чат-боти Ощадбанку в Messenger m.me/Oschadbot або на сторінці Ощадбанку, у Telegram за ім’ям @Oschadbot.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися