6 квітня 2020, 14:45 Читать на русском

Платіжні сервіси зараз в пріоритеті, наголошують в А-Банку

В період карантину платіжні сервіси найбільш затребувані клієнтами А-Банку. Саме тому ми змінили навігацію в меню додатку АБанк24 та вивели платіжні сервіси на перші позиції.

Тепер меню додатку починається з кнопок, що дозволяють переказати кошти, здійснити комунальні платежі та обмін валюти онлайн. При здійсненні комунальних та інших платежів клієнти А-Банку мають змогу отримати квитанції за ними на e-mail, а валютообмін онлайн в додатку АБанк24 проходить за більш вигідним курсом, ніж у касі відділення.

Як показує аналіз, з початку карантину попит на валюту стабілізувався, видно, що паніка потроху стихає, і клієнти проводять валютообмін у помірному обсязі.

Нагадаємо, що влітку 2019 року А-Банк повністю оновив мобільний додаток А24 та реалізував можливість прокручуючи барабан меню в зоні доступу великого пальця руки обрати потрібну операцію, про що Мінфін повідомляв у статях раніше.

Завантажити додаток та замовити картку А-Банку можна в Play Market та App Store.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама