Для максимальної оперативної інформованості партнерів і клієнтів, а також випереджаючи питання, які в першу чергу пов’язані з роботою лікувальних закладів, аптек тощо на сайті зроблено окремий розділ COVID-19. Питання-відповіді в блозі UNIQAблог.
20 березня 2020, 10:55
Уніка оперативно інформує клієнтів і партнерів по ситуації з COVID-19
На сьогоднішній день в розділі:
- «COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування» .
- «Зміни в роботі лікувальних закладів-партнерів УНІКА через карантин»
- «Телемедицина – он-лайн консультація лікаря від УНІКА. Особливо актуально в період коронавірусу»
Оперативна інформація щодо інших видів страхування, змін в роботі клінік, СТО, державних органів тощо, яка може вплинути на діяльність страхових компаній, буде постійно оновлюватись та додаватись в блог.
Про оновлення інформації в розділі Уніка повідомляє своїх клієнтів смс-розсилками.
Прес-служба Уніка pr@uniqa.ua
Джерело:
Мінфін
Коментарі