Можливо, термін розміщення коштів на вашому депозитному рахунку закінчується саме в період дії карантину, а ви дотримуєтеся самоізоляції і не бажаєте відвідувати відділення банку. Водночас, ви прагнете отримати додаткові кошти від розміщення депозиту.
У цьому випадку Глобус Банк пропонує вам увімкнути функцію автопролонгації депозиту, зателефонувавши до вашого відділення або до Контакт-центру за телефоном 0 800 300-392.
Також до ваших послуг наш чат-бот!
Знайдіть у пошуку Глобус Банк (у Messenger) або GLOBUSBANK_bot (у Telegram)
19 березня 2020, 16:40
Програма лояльності «Здорові можливості»
А Глобус Банк, у свою чергу, надає вам можливість дострокового припинити дію депозитного договору протягом місяця після закінчення карантину. З повним збереженням всіх нарахованих відсотків!
Будьте здорові!
Джерело:
Мінфін
Коментарі