Новий аналіз транзакцій по картках в більш ніж 53 країнах світу показав, що «економіка любові» зростає в п'ять разів швидше, ніж світова економіка. Про це йдеться в дослідженні Mastercard.
На любові не економлять. Українці витрачають більш ніж 400 мільйонів на подарунки до дня закоханих
Як зросли витрати на подарунки
Починаючи з 2017 року витрати на подарунки до Дня святого Валентина в світі виросли на 17%, в той час як в Україні цей показник збільшився на 122%.
Ще ніколи романтичні українці не витрачали більше, ніж сьогодні – про це свідчить загальна кількість платіжних транзакцій напередодні Дня святого Валентина (з 11 по 14 лютого), яка за останні три роки зросла на 93%.
Загалом, в минулому році українці витратили на святкові подарунки понад 400 млн грн.
Що дарують українці
-
Улюбленими подарунками українців до Дня святого Валентина все ще залишаються квіти та ювелірні вироби.
-
Загальна сума витрат на квіти зросла на 202%, а на ювелірні вироби – на 114%.
-
Також, на відміну від світових трендів, спостерігається значне збільшення витрат на покупку традиційних «валентинок»: за останні три роки вони зросли на 94%, а в світі цей показник збільшився лише на 2%.
-
У той же час закохані українці все частіше замість традиційних подарунків віддають перевагу безцінним враженням і створенню незабутніх моментів для своїх других половинок.
-
Так, витрати українців на бронювання готелів збільшилися на 69%, а на романтичні подорожі – на 51%. У минулому році на авіаквитки та тури напередодні свята українці витратили понад 130 млн грн.
-
Їжа як і раніше залишається надійним шляхом до серця коханої людини, тому витрати на романтичну вечерю в ресторані до Дня святого Валентина незмінно зростають із кожним роком.
-
Починаючи з 2017 року кількість транзакцій за платіжними картками українців у ресторанах напередодні романтичного свята збільшилася на 56%, а загальний обсяг витрат виріс на 45% і в 2019 році склав близько 150 млн грн.
-
Незмінним залишається тренд шопінгу в інтернеті: кількість онлайн транзакцій напередодні свята за останні три роки збільшилася на 86%.
Висновки дослідження
-
Дані, отримані в ході аналізу операцій по картках, свідчать про те, що українці стали ретельніше готуватися до Дня святого Валентина: більшість покупок роблять за кілька днів до свята, а кількість подарунків, куплених в останню хвилину, знижується.
-
У 2019 більшість покупок до Дня закоханих було зроблено 11 лютого, в той час як в 2018 році – 12 лютого, а в 2017 році – 13 лютого.
Коментарі - 4
- Вибачте, а жіноча віагра є?
- Ювелірний – через дорогу.
Святий Валентин, як відомо, є покровителем торговців косметикою, квітами, жіночої білизни, побутової техніки й інших речей...:) …
- Доброго дня.
- Закінчилися!:)
- Сподіваюся, що це для мене?
- Тепер вже так...