Кабмін змінив порядок надання інформації в Податкову користувачами електронних довірчих послуг. Зараз документи можна подавати з електронним підписом. Про це повідомили в прес-службі ДПС.
Подавати документи в Податкову тепер можна з електронним підписом
Що змінили
Надавати інформацію податковим органам одержувачі і користувачі електронних довірчих послуг зможуть з допомогою кваліфікованої електронного підпису з використанням кваліфікованого сертифікату відкритого ключа.
У прес-службі зазначили, що новий порядок забезпечить належне виконання вимог закону України «Про електронні довірчих послуги».
Читайте також: Електронний цифровий підпис. Як отримати
Раніше повідомлялося
У листопаді 2018 року набрав чинності закон України «Про електронні довірчих послуги», який був прийнятий роком раніше.
Електронні довірчі послуги передбачають запровадження електронного підпису та електронної печатки, електронної перевірки часу, а також доставки електронного документа.
Читайте також: В Україні запрацювала послуга MobileID
Це розширює перелік послуг, які можна отримати онлайн, а також дозволяє фіксувати реальний час підпису електронних документів і достовірно ідентифікувати користувача, який застосував електронний підпис.
Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових
Коментарі - 1