Україна хоче передати державну акціонерну компанію Укрзалізницю в управління німецькій залізничній компанії Deutsche Bahn на 10 років. Про це заявив прем'єр-міністр України Олексій Гончарук під час виступу на Українському сніданку у Давосі.
23 січня 2020, 11:45
Україна хоче передати Укрзалізницю в управління Deutsche Bahn на 10 років
Що відомо про домовленості
За словами Гончарука, вчора в Давосі Міністерство інфраструктури і Deutsche Bahn підписали відповідний меморандум.
«Так, ми хочемо передати німцям в управління на 10 років залізну дорогу. Ми пов'язуємо з цим дуже важливим рішенням не лише долю цієї інфраструктурної одиниці. Це екосистемне рішення, яке має показати, що Україна безпрецедентно відкрита до інвестицій та нових стандартів», — заявив Гончарук.
Читайте також: Як на літак. Укрзалізниця хоче змінити принцип продажу квитків
Він додав, що про деталі та умови цієї передачі сторони ще домовлятимуться, але політичне рішення вже ухвалене.
Раніше повідомлялося
- На початку січня Укрзалізниця виплатила близько $24 млн за єврооблігаціями, розміщеними в 2019 році.
- 29 жовтня 2019 року під час інвестиційного форуму у Маріуполі Укрзалізниця, ЄБРР та уряд підписали меморандум щодо підготовки Укрзалізниці до первинного розміщення акцій на фондовій біржі.
- Меморандум передбачає лише підготовку до IPO, адже це тривалий процес, який вимагає змін у системі управління компанії, її структурі та внутрішніх процедурах.
- Вихід акцій Укрзалізниці на міжнародні біржі передбачений програмою дій уряду на наступні 5 років.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 32
Как показывает практика украинцы на это не способны, т.к. их управленческие способности сводятся к набиванию собственных карманов. Взять к примеру Укрпочту, единственная существенная реформа которую реализовал новый менеджмент это сделал себе зарплату в несколько раз больше чем в президента США, а на почте ручки чтоб расписаться как не было 10 лет назад так нет и сейчас, обшарпанные отделения, отвратительный сервис, на дверях вывеска: «требуются на работу все кроме начальника отделения».
В фильме слуга народа есть эпизод как назначали главу автодора, он отображает всю ситуацию вещей в Украине.
Какой сейчас уровень предоставляемых услуг я не знаю, но выбирая вид транспорта во время путешествия по Украине, и анализируя цены на билеты, всегда выгодно выбираю автобусные маршруты, или вовсе с попутчиками в комфортном авто еду. Получается в разы дешевле, быстрее и комфортнее.
Надеюсь, немцы приведут в порядок Укрзализныцю и вернут к ней доверие.
UPD. Залез на сайт Укрзализныци, по вашему направлению, минимальная стоимость плацкарта из множества предложенных поездов 113 грн.
И кабмин вместе с ними
Про приватизацию железных дорог в Германии:
https://www.youtube.com/watch?v=ImGjUAcV6cg
Не понимаю,как после таких демонстраций и признания своей НЕэффективности можно рассуждать о повышениях зарплат.
ДЕфективный менеджмент и псевдо-патриотизм.
https://is.gd/FSUfjT
У немцев есть такая штука S-Bahn. Аналоги есть конечно и в Токио, Франции. У нас этого явления не существует в принципе. Кстати у них это лет так свыше 75. В принципе для этого и можно было бы создать отдельную акционерную компанию. С-баны в Германии, Швейцарии, Австрии ходят по независимой колее от грузопотоков. По сути если делать это, просто разворачивается строительство новой транспортной отрасли. Вот тогда бы и пригодились бы ОВГЗ для нерезидентов.