Американський онлайн-рітейлер Amazon зайняв перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу третій рік поспіль. Про це йдеться в звіті консалтингової фірми Brand Finance.
Amazon залишився найдорожчим брендом світу третій рік поспіль
У цьому році вартість бренду компанії перевищила рекордні $220 млрд, при зростанні в 17,5% порівняно з минулим роком.
Рейтинг найдорожчих брендів
-
Техногігант Google піднявся з третього на друге місце. Вартість його бренду зросла на 11,9%, до $159,72 млрд.
-
На третьому місці опинилася ще одна технокомпания — Apple. Вартість бренду компанії з Купертіно оцінили в $140,52 млрд, що на 8,5% менше ніж в торішньому рейтингу.
-
На четвертому місці опинилася Microsoft ($117,07 млрд)
-
На п'ятому — південнокорейська Samsung ($94,49 млрд).
Читайте також: Чи перевищить капіталізація Amazon трильйон доларів
Американський рітейлер Walmart Inc. перемістився з 11-го на восьме місце, увійшовши в топ-10 найдорожчих брендів. Його вартість збільшилася на 14,2%, до $77,52 млрд.
У Китаї найдорожчим брендом володіє банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC). Він перемістився в рейтингу на шосте місце з восьмого (+ 1,2%, $80,79 млрд).
Серед європейських компаній вище (11-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz — його вартість зросла на 7,8%, до $65,04 млрд. У двадцятці більше європейських компаній немає, тоді як представників США всього 9 з 20, Китаю — 8.
Читайте також: Amazon дозволить покупцям розплачуватися дотиком долоні
Сукупна вартість брендів технокомпаній в топ-500 рейтингу досягла $986,5 млрд.
Коментарі - 1