Клієнти страхових компаній можуть вимагати компенсацію за прострочення виплати. Такий висновок зробила Велика палата Верховного суду в ході розгляду відповідної справи, передає UBR.
Клієнт страхової компанії може вимагати компенсацію за прострочення виплати
Які права є у клієнтів страхової
Суд затвердив два важливих правила для людей, яким страхові компанії несвоєчасно виплачують компенсацію за різними страховими випадками, будь то виплати по ДТП, влаштований сусідами потоп у квартирі або медична допомога.
Щоб оскаржити затримку у виплаті і швидше отримати страхову виплату, клієнту не обов'язково проходити тривалу процедуру досудового врегулювання. Можна одразу звернутися до суду і отримати постанову на виплату.
Читайте також: Що приховують страховики
Згідно із законом № 1961-IV, якщо клієнт не отримав вчасно обумовлену в договорі страхову виплату, він має повне право на відшкодування не тільки майнової, а й моральної шкоди.
10% кешбека при оформленні автоцивілки
Яких страховок це стосується
Така правова позиція поширюється на всі види страховок: від автострахування та страхування майна до медичних полісів.
І що вища сума відшкодування, то більший моральний збиток може вимагати потерпілий.
Раніше повідомлялося
- Через різке зниження курсу гривні страховики підвищують вартість КАСКО та зеленої карти.
Коментарі - 1
Из-за резкого снижения курса гривны страховщики повышают стоимость КАСКО и зеленой карты.
https://minfin.com.ua/2009/01/11/kasko/ — так напишіть що 10 років тому була новина, чому так скромно «ранее сообщалось»?:)