Кабмін запустив сервіс Check для перевірки квитанцій по оплаті держпослуг. Він дасть змогу відмовитися від паперових квитанцій з мокрою печаткою. Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет у фейсбуці.
В Україні запустили сервіс перевірки е-квитанцій для оплати держпослуг
Для чого цей сервіс
За словами Дубілета, сервіс заощадить українцям купу часу. З його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою.
«Зараз, якщо ви платите держпослуги (паспорт, авто, загсу тощо) — у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток», — пояснює Дубілет.
Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових
Також він додав, що часто в місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Новий сервіс дозволить платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, людина буде економити не тільки час, а й гроші.
Як це буде працювати
- Ви надаєте код квитанції замість паперової квитанції про оплату адмінпослуги.
- Ревізор платежу перевіряє його за цим кодом на сайті check.gov.ua.
При цьому, зазначив Дубілет, паперовими квитанції можна буде паралельно користуватися й надалі.
На фото показано, як сервіс працює з квитанціями monobank при введенні коду квитанції, і що сервіс покаже перевіряючому.
Які банки підключені до сервісу
Поки що до сервісу підключені два банки — Приватбанк і monobank, але найближчим часом мають приєднатися інші банки.
За словами Дубілета, протягом місяця установи, які надають держпослуги, отримають нові інструкції, згідно з якими вони повинні будуть приймати електронні квитанції.
Додатково запустять гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитися, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.
Коментарі - 9
https://youtu.be/_d6lGFzBkfM
То есть ничего не изменится. Наши гос. органы консервативны до безобразия. Если нет команды не требовать — будут требовать до посинения.
И эти типичные «Компьютер не работает», «Компьютер зависает», «Денег на ПК не выделили» будет типичной отмазкой не заморачиваться, а отправить клиента в банк.
Тем более ответственность по поиску лежит на сотруднике. Оно ему надо? Проще потребовать мокрую печать и не париться с вводом цифр.