«Аміллідіус» — ноу-хау інтернет-маркетингу на службі українського бізнесу
Репутаційний менеджмент — затребувана послуга на рекламному ринку України. Однак далеко не всі рекламні агентства поспішають пропонувати її своїм клієнтам. І це цілком зрозуміло, адже управління репутацією компанії або бренду — одна з найбільш трудомістких і довгострокових завдань, братися за яку, гарантуючи успіх, вирішуються тільки досвідчені професіонали. Рекламна компанія «Аміллідіус» з таким завданням справляється бездоганно. Шанс переконається в цьому на особистому досвіді отримала компанія Центр Біржових Технологій. Результат перевершив очікування: сьогодні ЦБТ — лідер у сфері фінансового консалтингу в Україні.
Amillidius: успішний кейс просування компанії Центр Біржових Технологій
Формування іміджу і захист репутації — профіль рекламної компанії. Це й підштовхнуло керівництво ЦБТ укласти довгостроковий контракт з «Аміллідіус». Богдан Троцько, глава ЦБТ на той час, був стурбований зниженням показників і падінням довіри до ЦБТ. Він поставив перед фахівцями Amillidius глобальне завдання — якнайшвидше вивести Центр Біржових Технологій з кризи.
Для її виконання довелося не просто створювати позитивний образ компанії в думках потенційних клієнтів, а долати загальне насторожене, а часом навіть негативне ставлення до бізнесу на фінансових ринках. І паралельно боротися з підступністю конкурентів. «Аміллідіус» успішно впорався із завданням! За два роки показники ЦБТ у філіях по Україні та за кордоном багаторазово зросли. Клієнтів не просто стало більше — їх кількість зросла всемеро. Плани підвищилися в 2,5 рази, але прибуток періодично перевищував цю встановлену планку. А всі спроби інтернет-шахраїв очорнити репутацію компанії миттєво припинялися кращими фахівцями Amillidius.
Зростання показників компанії ЦБТ за час співпраці з «Аміллідіус» (скріни опубліковані з дозволу компанії ЦБТ)
Домогтися таких вражаючих результатів команді «Аміллідіус» вдалося завдяки використанню найефективніших технологій digital-маркетингу. Були задіяні всі напрямки — від модернізації сайту та активного просування в соцмережах до грамотного піару перших осіб компанії та реалізації освітніх програм у сфері фінансової грамотності. Довіра клієнтів зростала з кожним днем, а фінансові результати, які приносила їм співпраця з ЦБТ, доводили, що ця довіра виправдана. Стратегія Amillidius вивела Центр Біржових Технологій на лідерські позиції в Україні і зміцнила позитивний імідж компанії в країнах, де розташовані партнерські офіси ЦБТ.
Погляд у майбутнє: Amillidius відкриває нові горизонти digital-маркетингу в Україні
Сьогодні контракт завершено. Поставлені цілі досягнуті — ЦБТ здійснив ривок у своєму розвитку. А в активі «Аміллідіус» — новий досвід і… новий член команди. Богдан Троцько, який керував ЦБТ останні кілька років, давно планував розширити сферу діяльності. Успішний інвестор і експерт, чиї фінансові прогнози збувалися в більшості випадків, визнав маркетинг найбільш перспективним напрямком. І вирішив від пасивних інвестицій у розвиток компанії перейти до активної участі в роботі «Аміллідіус».
Якщо ви дбаєте про імідж вашої компанії, прагнете підвищити впізнаваність бренду, намагаєтеся контролювати і вчасно усувати негатив, вам не обійтися без помічника. Команда суперпрофесіоналів «Аміллідіус» стане надійним партнером у просуванні вашого бізнесу і допоможе вийти в лідери.