Кабмін планує запустити можливість для українців спілкуватися з держорганами через мобільні месенджери. Про це на Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
Чиновники будуть відповідати на запитання українців в месенджерах
Навіщо це потрібно
За словами Дубілета, можливість спілкування з держорганами через месенджери здешевить вартість одного контакту для бюджету і дозволить обслуговувати громадян якісніше.
Також уряд запускає пілот, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць.
Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових
«Це дозволить організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, але і в регіонах. Причому ми хочемо зробити акцент на ті регіони, де найскладніше знайти роботу. Наприклад, це буде один з варіантів працевлаштування для тих держслужбовців, які потрапили під нашу масову оптимізацію», — написав міністр.
Переваги вирішення питань через чати
За словами Дубілета, найпрекрасніше в чатах те, що так можна контролювати якість ведення діалогу.
«На відміну від телефонного дзвінка, паперової відповіді або візиту, ми можемо налаштувати алерти і відстежувати випадки неякісних консультацій. Це дозволить нам побудувати правильну фінансову і нефінансову мотивацію для співробітників», — пояснив він.
Читайте також: Мінцифри буде співпрацювати з Visa. Що планують впровадити
За словами Дубілета, днями запустили перші чат-консультації для Міністерства соцполітики. У найближчі місяці в Кабміні хочуть охопити всі основні напрями.
Раніше повідомлялося
- Дмитро Дубілет запропонував також замінити захищений стаціонарний телефонний зв'язок, яким користуються чиновники Кабміну, спеціальним електронним додатком.
- Крім того, він пообіцяв перевести документи в цифровий формат, удвічі скоротивши таким чином кількість паперу, який використовує Кабмін.
Читайте також: Дубілет пропонує відмовитися від паперових квитанцій про оплату
- Міністерство цифрової трансформації планує за 5 років перевести всі 100% адміністративних послуг в онлайн.
- У кінці вересня міністерство презентувало бренд «держави в смартфоні», яку розробили спільно з креативними агенціями, а також додаток і сайт «Дія», на якому будуть доступні всі цифрові послуги.
- Раніше міністр Михайло Федоров анонсував старт надання держпослуг з використанням системи ідентифікації громадянина Smart-ID грудні 2019 року або січні 2020 року.
Коментарі - 6