Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 грудня 2019, 12:30

Чиновники будуть відповідати на запитання українців в месенджерах

Кабмін планує запустити можливість для українців спілкуватися з держорганами через мобільні месенджери. Про це на Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

Кабмін планує запустити можливість для українців спілкуватися з держорганами через мобільні месенджери.
Фото: stockworld.com.ua

Навіщо це потрібно

За словами Дубілета, можливість спілкування з держорганами через месенджери здешевить вартість одного контакту для бюджету і дозволить обслуговувати громадян якісніше.

Також уряд запускає пілот, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць.

Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових

«Це дозволить організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, але і в регіонах. Причому ми хочемо зробити акцент на ті регіони, де найскладніше знайти роботу. Наприклад, це буде один з варіантів працевлаштування для тих держслужбовців, які потрапили під нашу масову оптимізацію», — написав міністр.

Переваги вирішення питань через чати

За словами Дубілета, найпрекрасніше в чатах те, що так можна контролювати якість ведення діалогу.

«На відміну від телефонного дзвінка, паперової відповіді або візиту, ми можемо налаштувати алерти і відстежувати випадки неякісних консультацій. Це дозволить нам побудувати правильну фінансову і нефінансову мотивацію для співробітників», — пояснив він.

Читайте також: Мінцифри буде співпрацювати з Visa. Що планують впровадити

За словами Дубілета, днями запустили перші чат-консультації для Міністерства соцполітики. У найближчі місяці в Кабміні хочуть охопити всі основні напрями.

Раніше повідомлялося

  • Дмитро Дубілет запропонував також замінити захищений стаціонарний телефонний зв'язок, яким користуються чиновники Кабміну, спеціальним електронним додатком.
  • Крім того, він пообіцяв перевести документи в цифровий формат, удвічі скоротивши таким чином кількість паперу, який використовує Кабмін.

Читайте також: Дубілет пропонує відмовитися від паперових квитанцій про оплату

  • Міністерство цифрової трансформації планує за 5 років перевести всі 100% адміністративних послуг в онлайн.
  • У кінці вересня міністерство презентувало бренд «держави в смартфоні», яку розробили спільно з креативними агенціями, а також додаток і сайт «Дія», на якому будуть доступні всі цифрові послуги.
  • Раніше міністр Михайло Федоров анонсував старт надання держпослуг з використанням системи ідентифікації громадянина Smart-ID грудні 2019 року або січні 2020 року.

Коментарі - 6

+
0
Sozdatel
Sozdatel
5 грудня 2019, 12:45
#
Ну уже бот банка в месседжере предложил клиентке отрезать пальцы.. Даешь новый рекорд..
+
+30
Barmaley33
Barmaley33
5 грудня 2019, 12:48
#
Хорошая инициатива. В наше время удалённой работой никого не удивишь, да и вопросы будут решаться оперативнее. Таким образом в дальнейшем чиновника можно будет заменить на чат-бота, который будет работать круглосуточно и делать то, что от него требуется, а не то ,что он хочет.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
5 грудня 2019, 12:56
#
А кто их обяжет отвечать? Или даже читать ваши сообщения. Есть пример - гр Нефедоа и его «Нова митниця», писать можно сутками если с вопросом или жалобой ответа нет, но если с похвалой и восторгом, то отвечает сразу.
+
+15
Sozdatel
Sozdatel
5 грудня 2019, 12:59
#
Ну так правильно: если жалоба - только головняк, а с благодарочки еще премия нарисуется)
+
0
Італій .
Італій .
5 грудня 2019, 13:09
#
В комментариях опять тотальная зрада.
+
0
QGS
QGS
5 грудня 2019, 13:55
#
Понравилось с Джокером решили продолжить ещё;)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися