Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 листопада 2019, 7:10

«Чорний тиждень»: як вигідно робити покупки

Наближається головна п'ятниця року для шопоголіків, довгоочікувана «Black Friday» – день всесвітніх розпродажів, запаморочливих знижок і привабливих пропозицій, від яких так важко відмовитися.

Наближається головна п'ятниця року для шопоголіків, довгоочікувана «Black Friday» – день всесвітніх розпродажів, запаморочливих знижок і привабливих пропозицій, від яких так важко відмовитися.
фото: elle

Про те, як скористатися знижками з максимальною вигодою навіть якщо під рукою немає грошей, «Мінфіну» розповів, заступник голови Правління – директор з роздрібного бізнесу Банку Кредит Дніпро Олег Пахомов.

Світовий тренд

Завдяки глобалізації торгівлі та розвитку інтернет-технологій ідея чорної п'ятниці, що народилася 30 років тому у винахідливих американських маркетологів, стрімко вийшла за межі США і набула воістину всесвітнього масштабу.

Український споживач не відстає від глобальних трендів: за даними рітейлерів, кількість проданих цього дня товарів і середній чек збільшуються в рази. Можливість в кілька кліків придбати товар з будь-якої точки світу за «смачною» ціною, підкріплена масованою інформаційною атакою практично не залишає шансів залишитися в стороні від шопоголістичного божевілля.

Продавці одягу і взуття, техніки та електроніки, товарів для дітей і домашніх улюбленців завчасно анонсують сейли, складають каталоги акційних пропозицій, дбайливо інформують своїх постійних і потенційних клієнтів про майбутні можливості придбати бажані товари з приємними знижками до 90%.

Покупці «ловлять» смс-ки, відстежують знижки на улюблених сайтах, уважно вивчають і порівнюють рекламні пропозиції, готують фінансові активи. І якщо інформації більш ніж достатньо, то з фінансами зазвичай ситуація зворотна.

Фінансове рішення

Цього року «чорна п'ятниця» припадає на 29 листопада, коли листопадовий аванс вже буде благополучно витрачено, а до зарплати треба чекати ще кілька днів.

Чи привід це відмовлятися від вигідного шопінгу? Ні в якому разі, адже є раціональне рішення – скористатися банківською платіжною карткою з кредитним лімітом.

За останні роки платіжна картка стала досить звичним супутником українського споживача: згідно з експертними опитуваннями, сьогодні ними користуються близько 70% дорослих українців – представників mass-сегмента і більше 99% представників так званого сегмента аffluent — громадян у віці 25-50 років з доходом вище середнього, активних користувачів інтернету.

За кредитними картками картина поки що не настільки переконлива: їх можна виявити в гаманцях лише у 16% і 62% користувачів платіжних карток в зазначених клієнтських сегментах. Очевидно, що представники аffluent-кластера більш освічені фінансово і краще розуміють переваги кредитної картки як зручного інструменту фінансового планування.

Кредитка дозволяє сплатити будь-який товар або послугу в торгово-сервісній мережі або онлайн не тільки власними, але й позиковими коштами, а потім погасити кредитну заборгованість у зручний час. Погасити заборгованість можна оптимальним для себе способом: поповнивши картковий рахунок онлайн в інтернет-банкінгу або Р2Р платежем з карти на карту, готівкою в касі банку або в термінальній мережі.

Кредитний ліміт, в залежності від фінансових планів і можливостей клієнта, може становити від кількох тисяч до мільйона гривень. Як правило, невеликі ліміти (в межах 50-75 тис. грн.) банки узгоджують без довідки про доходи, отримавши від клієнта заявку і мінімальний пакет документів: паспорт та ідентифікаційний код.

Користування кредитом буде практично безкоштовним (під символічні 0,001% річних), якщо повернути банку кошти в пільговий період, який може становити кілька місяців – цілком достатній термін, щоб перекрити новими доходами понесені витрати.

Заробити на покупках

Примітно, що з кредитною карткою можна не тільки витрачати, а й заробляти: банки в партнерстві з міжнародними платіжними системами і торговими мережами не тільки в «чорну п'ятницю», але і в інші дні пропонують додаткові знижки, кеш-беки, розіграші цінних призів за активні розрахунки платіжними картками.

Мета такої щедрості – формування у споживача платіжної культури cashless, яка вигідна і йому самому, і економіці, з точки зору збільшення прозорості фінансових потоків.

Самі банки теж залишаються в плюсі, не тільки заробляючи комісійний дохід на активних безготівкових транзакціях клієнтів в торгово-сервісній мережі, але і розглядаючи кредитну картку як один з основних інструментів формування довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтом.

Напередодні «чорної» п'ятниці – відмінний привід обзавестися картою та на власному досвіді переконатися в тому, що при грамотному використанні кредитка дійсно є вигідною і корисною фінансовою підмогою, допомагаючи реалізувати бажане тут і зараз.

Коментарі - 5

+
+8
Captain  Cisco
Captain Cisco
25 листопада 2019, 14:49
#
Разводилы загоняют в кредитное рабство. Причем здесь черная пятница?
+
+64
Mindent
Mindent
25 листопада 2019, 14:55
#
Да и распродажи в украинских реалиях это часто всего лишь сбыт неликвидов и залежалостей..
+
+23
DataProvider
DataProvider
25 листопада 2019, 16:35
#
И переписование ценников с 100 на 150+скидка 30% .
В общем покупать что-то, за ценой на что ты не следил, а чисто на хайпе «скидок на всё» - поступок крайне опрометчивый.
+
+15
Captain  Cisco
Captain Cisco
25 листопада 2019, 23:39
#
Золотые слова. Да ещё и в кредит,как товарищ предлагает.
+
0
vladymyrkiev
vladymyrkiev
26 листопада 2019, 13:58
#
В чёрную пятницу нужно продавать либо давать в кредит под достаточно высокой процент (заёмщик возможно шопоголик, а это всегда рисковая категория).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися