Близько 62% опитаних користувачів займаються онлайн-шопінгом на роботі, а найбільший інтерес до знижок на Чорну п'ятницю зростає в Ужгороді та в Одесі. Про це йдеться в дослідженні компанії Picodi, пише ain.ua.
Скільки та де витрачають українці на Чорну п'ятницю (інфографіка)
Спочатку Чорна п'ятниця була днем знижок у США, але поступово практику великих розпродажів перед святковим сезоном перейняли й інші країни, в тому числі — Україна. В цьому році вона випадає на 29 листопада.
Де найбільший інтерес до знижок
Автори дослідження перевірили, в яких містах країни відсоткове збільшення трафіку в онлайн-магазинах в Чорну п'ятницю було самим високим (порівняно зі звичайним днем).
Виявилося, що найбільше інтересу до знижок на Чорну п'ятницю виявляють в Ужгороді:
Хто більше витрачає — чоловіки чи жінки
Згідно з опитуванням, 77% користувачів-жінок збираються брати участь у Чорній п'ятниці (на 15 п. п. більше, ніж користувачів-чоловіків). Але в середньому і чоловіки, і жінки купують в цей день приблизно однакову кількість товарів: 3,5 і 3,4 одиниці. А чоловіки витрачають більше жінок: 4165 грн проти 2557 грн.
Читайте також: Як відсвяткували День холостяка клієнти Приватбанку і monobank
В які магазини підуть за знижками
Серед учасників опитування 23% зазначили, що будуть купувати товари в інтернет-магазинах, 18% — у торгових центрах. Але 59% збираються купувати і в онлайні і в офлайні.
Коментарі - 7
А по поводу чёрной пятницы уже давно всё сказано:
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/118455/
Их агенты ходят и проверяют, что бы никто не демпинговал цены. Так что советую за весь «развод» обижаться не на торговые сети (хотя и у них грешки часто встречаются), а на вот такие компании.
Запомните - в Украине такого понятия как конкуренция нет. Есть только понятие сговор с целью обогащения.