Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 листопада 2019, 15:07

Скільки та де витрачають українці на Чорну п'ятницю (інфографіка)

Близько 62% опитаних користувачів займаються онлайн-шопінгом на роботі, а найбільший інтерес до знижок на Чорну п'ятницю зростає в Ужгороді та в Одесі. Про це йдеться в дослідженні компанії Picodi, пише ain.ua.

Спочатку Чорна п'ятниця була днем знижок у США, але поступово практику великих розпродажів перед святковим сезоном перейняли й інші країни, в тому числі — Україна. В цьому році вона випадає на 29 листопада.

Де найбільший інтерес до знижок

Автори дослідження перевірили, в яких містах країни відсоткове збільшення трафіку в онлайн-магазинах в Чорну п'ятницю було самим високим (порівняно зі звичайним днем).

Виявилося, що найбільше інтересу до знижок на Чорну п'ятницю виявляють в Ужгороді:

Хто більше витрачає — чоловіки чи жінки

Згідно з опитуванням, 77% користувачів-жінок збираються брати участь у Чорній п'ятниці (на 15 п. п. більше, ніж користувачів-чоловіків). Але в середньому і чоловіки, і жінки купують в цей день приблизно однакову кількість товарів: 3,5 і 3,4 одиниці. А чоловіки витрачають більше жінок: 4165 грн проти 2557 грн.

Читайте також: Як відсвяткували День холостяка клієнти Приватбанку і monobank

В які магазини підуть за знижками

Серед учасників опитування 23% зазначили, що будуть купувати товари в інтернет-магазинах, 18% — у торгових центрах. Але 59% збираються купувати і в онлайні і в офлайні.

Коментарі - 7

+
+41
Андрей Иванов
Андрей Иванов
21 листопада 2019, 15:33
#
В США есть реальные скидки в черную пятницу и даже там нет смысла покупать ненужный товар пусть и на треть дешевле. У нас это сплошной обман. На ценник с обычными ценами вешают ярлык, что это с офигительной скидкой. В любом случае на этот маркетинговый ход ловятся даже не бедняки, а люди у которых азарт в крови, игроманы. В США белые в этих акциях не участвуют  - негры, латиносы и в последнее время индейцы южноамериканские (понаехало).
+
+27
semenvekselberg
semenvekselberg
21 листопада 2019, 15:39
#
Покупка нужных вещей — дело полезное. Негатив состоит в том, что на волне низменных чувств общества потребления к нам заносятся чуждые западные идеалы, праздники, улицы и прочие элементы оболванивания молодого поколения…
А по поводу чёрной пятницы уже давно всё сказано:
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/118455/
+
+45
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
21 листопада 2019, 15:57
#
Лохів розводити західна технологія вміє. Нам напарюють непотріб за недорого, москалям напарюють неіснуючі ідеали, ворогів, які родіну окружили. Технологія та сама.
+
0
Andrey M
Andrey M
21 листопада 2019, 15:58
#
+15 :)
+
0
QGS
QGS
21 листопада 2019, 17:02
#
Слоган черной пятницы в Украине примерно такой Не будь как все, бери в пятницу дороже;)
+
0
squeez
squeez
21 листопада 2019, 22:53
#
Не ну в магазинах для шмоток в масмаркетах скидки реально работают, но эти 30% ... в сезонные типо летние или зимние, бывают доходят до 40-50% скидки, какой смысл бежать на 30% покупать - веь у кого есть карты дисконтов - они примерно то же самое дают :D
+
0
Strain
Strain
21 листопада 2019, 17:47
#
Могу сказать как человек, который в этом варится. Всем торговым сетям на популярные бренды диктуют цены производители такие как LG, Samsung, Philips и т. д.

Их агенты ходят и проверяют, что бы никто не демпинговал цены. Так что советую за весь «развод» обижаться не на торговые сети (хотя и у них грешки часто встречаются), а на вот такие компании.

Запомните - в Украине такого понятия как конкуренция нет. Есть только понятие сговор с целью обогащения.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися