Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 листопада 2019, 11:25

Середа на валютному ринку: що буде з доларом

Середа збереже певну інтригу щодо подальшого поводження курсу в найближчі дні. Активність клієнтів буде на досить високому рівні, а обсяг операцій за нашими прогнозами складе $ 230-250 млн при здійсненні до 630 угод.

Середа збереже певну інтригу щодо подальшого поводження курсу в найближчі дні.
Фото: ubr.ua

На поведінку валютного ринку вплинуть слідуючи фактори:

1) Завершення основного періоду податкових платежів у компаній.

Бізнес має остаточно розрахуватися з державою і сьогодні всі компанії, хто ще не встиг це зробити — будуть займатися погашенням заборгованості по податках. Штрафи платити нікому не цікаво і клієнти будуть поспішати закрити ці платежі. Дефіцит гривні у компаній змусить їх активніше продавати валюту на міжбанку і це зіграє на зміцнення нацвалюти;

2) Розрахунки по вчорашньому аукціону Мінфіну України за ОВДП.

Як «Мінфін» і прогнозував — особливих обсягів продажів облігацій не відбулося. Із запропонованих гривневих паперів на загальну суму за номіналом 2,8 млрд гривень — купили всього на 1,317 млрд. Але ці ОВДП треба сьогодні оплатити і нерезиденти вже із вчорашнього дня були помічені з продажем валюти для фінансування своїх угод. Продовжать її продавати вони і сьогодні, але не в дуже великих обсягах. Проте, за рахунок цього фактора — пропозиція валюти на торгах збільшиться, що також спрацює на користь гривні;

3) Готівковий ринок і ліквідність банків.

Вчора готівковий ринок продовжив «жити своїм життям» і не став особливо реагувати на злети та падіння котирувань міжбанку. Теж саме відбувається і сьогодні — обмінники без проблем продають долари в тих же межах 24,30-24,40 гривень і цією стабільністю також підіграють нацвалюті.

Коррахунки банків на ранок 20 листопада ще просіли на 3,85 млрд гривень — до 53 млрд і це також позитивна новина для ринку в частині зміцнення позицій гривні.

Падіння коррахунків закономірно у дні бюджетних платежів, тому що клієнти перераховують податки на окремі рахунки в Казначействі (тобто на рахунки «поза банками»).

 Обрати та оформити депозит в банках України

Як і в усі останні дні — при надлишку пропозиції долара на торгах НБУ буде його викуповувати в резерви, що частково і підтримає курс на торгах. Якщо ж будуть спроби ситуативного і багато в чому спекулятивного розігріву курсу — Нацбанк не стане витрачати резерви для гасіння «пожеж».

«Мінфін» очікує на сьогодні коридор по долару у межах 24,10-24,30 гривень та залежность тренда по курсу від дій найбільших місцевих гравців (хто не встиг ще закрити свої борги перед бюджетом) і нерезидентів, які розраховуються за результатами вчорашнього аукціону з ОВДП .

Котирування готівкового валютного ринку:

Курс долара в банках на 10 ранку: прийом 24,00-24,16 і продаж 24,25-24,40 гривень.

В обмінниках фінкомпаній: купівля 24,15-24,22 гривень та продаж 24, 28-24,30 гривень.

Стежте за цікавими і ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в Telegram

Коментарі - 33

+
+49
Serhii Kniaziuk
Serhii Kniaziuk
20 листопада 2019, 11:32
#
Я іще раз повторюсь, якщо можна:

А я взагалі не розумію, чому стільки шуму.
За останні пів року гривня пригала в межах 5% то туди то назад.
25.6-24.1 грн — в межах 5% відхилення

Але ж інші валюти за цих самих пів-року то вниз то вверх також:
1.16-1.09 евро — в межах 7% відхилення
67-63 руб — в межах 6% відхилення
0.72-0.67 Австр.доллар — в межах 7% відхилення
0.77-0.73 Канад.доллар — в межах 5% відхилення

Тобто всі так живуть. І живуть непогано. Таку похибку завжди варто враховувати.

Але якщо якісь бариги хотіли нагрітись на курсі, скупивши влітку і продавши зимою — це їх проблеми. Це звичайна гра, на повезе-неповезе.
+
+68
eastpakk
eastpakk
20 листопада 2019, 11:35
#
Возьми не за пол-год, а за год, тогда картина будет совсем иная. Также у нас нет «то туди то назад». У нас все в одну сторону.
+
+15
Serhii Kniaziuk
Serhii Kniaziuk
20 листопада 2019, 11:46
#
Ок за 1.5 року:

Евро: 1.25 - 1.09 Відхилення 15%
А нас гривня 28-24 - 14%
Австр доллар: 0.81-0.67 - 16%
+
+55
Serhii Kniaziuk
Serhii Kniaziuk
20 листопада 2019, 11:48
#
Всі просто звикли, що якщо на 1 гривню росте чи падає, то це багато.
Але багато це було коли доллар був по 5 чи 8 (це було 20% чи 12.5%)
А зараз, коли по 24-25, то це 3-4%
+
0
glintvein
glintvein
20 листопада 2019, 12:04
#
За год валюты изменялись в коридоре 6-8%. А гривна 16%. Если хотите более или менее объективное сравнение, посмотрите изменения курса у наших соседий и поймете что курс должен быть 25,5
+
0
Vladimir T
Vladimir T
20 листопада 2019, 13:45
#
Та она подзаколебала тем, что евро стоил почти 35, цены все радостно поднялись под это, а сейчкас грознулось до 26… И при этом цена за отопление растет… Вот с какого хрена?
+
0
teonates
teonates
20 листопада 2019, 16:03
#
Это рынок. Во всем мире так.
+
0
nepodarok
nepodarok
20 листопада 2019, 12:45
#
Ще з валютою Гондураса зрівняти забувся
+
0
Serhii Kniaziuk
Serhii Kniaziuk
20 листопада 2019, 14:14
#
Сама стабільна валюта — це пузирь.
Як 20 років назад за пузирь чувак дрова перерубає
Так і зараз за пузирь те саме зробе
+
+28
AAAA2000
AAAA2000
20 листопада 2019, 12:18
#
Для Serhii Kniaziuk.

Скажу так — аби, перед тим як написати оце що ви написали, ви ще й предмет щодо написаного вивчили — мали б одразу і відповідь — і потреба у написанні у вас одразу би зникла.
+
0
Kanarej
Kanarej
20 листопада 2019, 14:08
#
Ви би теж перед тим як написати подумали, і потреба у написанні теж відпала би. Інші валюти так само постійно коливаються приблизно в таких самих межах. А в нас народ ніяк не відвикне від «стабільності», тому і підіймає кіпіш від кожного руху курсу на пару процентів.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
21 листопада 2019, 8:51
#
Це до чого? («Ви би теж перед тим як написати подумали, і потреба у написанні теж відпала би.»).
Я свою точку зору у відповідь пояснив нижче. І з цим, в тому числі, написаним вами не згоден.
+
+24
Андрей Олекс
Андрей Олекс
20 листопада 2019, 13:55
#
Приведу пример. Иппотека в Украине даётся под 20% в год. С учётом укрепления гривны - 35% в долларах иппотека в этом году. В сельском хозяйстве кредиты также получаются под 35% потому что цены на продукцию в долларах. И таких сфер десятки. Среди приведенных вами евро, канада. австралия и т.д. в какой стране кредиты под 35% ?

Причём единственные кто получают прибыль (кроме крупных импортёров) - якобы «нерезиденты», скупившие ОВГЗ. Коррупционной схемой смердит за милю!

Да и вообще, при нашей инфляции и процентной ставке - укрепление гривны это нарушение базовых экономических правил, которое ведёт в одном направлении. Кстати, в какой стране есть такие процентные ставки, инфляция и одновременное укрепление валюты?

Хотя в одном вы правы - удивляться действительно нечему. Курс на полную ж.. взятый 5 лет назад продолжается!!!



+
+32
Алексей Козырев
Алексей Козырев
20 листопада 2019, 12:03
#
Для Serhii Kniaziuk. Ваша логика не совсем правильна. Да — в процентном соотношении относительно показателя курса 8 гривен за доллар (начало 2014 года 1-2% колебаний (до 16 копеек на долларе) большинство граждан не ощущали так существенно. ни в ценниках товаров, ни на курсе. А вот при больших цифрах — даже когда сейчас курс около 24 гривен за доллар — это уже 24- 48 копеек на долларе и при существующем мультипликаторе цен — это уже порядка 34-65 копеек в конечном товаре ( с учетом коррекции, заложенной в топливо, логистику, зарплаты и т.д.). А Ваш уровень доходов так не растет, что в конечном итоге и бьет по покупательной способности граждан и их настроениям ( они видят активный рост цен, а не процентное соотношение.) При существующей ситуации в стране нельзя мерять колебания курса в процентном соотношении, слишком уж велико их влияние в абсолютных значениях.
+
0
Kanarej
Kanarej
20 листопада 2019, 14:21
#
Да не так уж велико влияние этих локальных скачков, цены у нас растут в последние годы опережающими темпами только потому что после обвала курса гривны в 14-15 годах они сразу не выросли. То есть гривна резко ушла вниз, а цены в гривне на многое (что не импорт) остались почти теми же, особенно сфера услуг. И сейчас цены только догоняют уровень 13-го года в долларе.
Второе, в какой стране уровень доходов сразу растет при колебаниях курса? Возьмем соседнюю Польшу — там за последние 2 года курс злотого колебался от 3.3 до 4 — это более 20%. Хотите сказать, что у них доходы в злотых меняются пропорционально курсу доллара? :) Да нифига! А цены на импорт, в том числе и топливо — так же как у нас сразу меняются. Только у них все в злотых, и долларами зарплаты и цены обычно никто не меряет. Это у наших людей постоянно в голове работает калькулятор, и постоянная озабоченность курсом. Возможно потому, что уровень доходов все еще низкий, денег многим и так не хватает или не так уж много остается, а любые даже небольшие колебания цен очень чувствуются.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
20 листопада 2019, 14:55
#
++++
+
0
AAAA2000
AAAA2000
20 листопада 2019, 12:32
#
Звідси 
https://minfin.com.ua/ua/2019/11/19/39769473/#com3698989
Serhii Kniaziuk
Які претензії? Я ж написав:

«А я взагалі не розумію, чому стільки шуму...» 

:-P

Якщо так, то прОшу -

1. Ви навели одразу НАДЗВИЧАЙНО легкий і повчальний приклад.
2. Країни, вказані Вами, мають валюту(СКВ, ВКВ) вільноконвертовану - Канада, Австралія, ЕС, РФ - Громадяни цих країн НЕ МАЮТЬ потреби у захисті від інфляції як такій, оскільки економіки цих країн підкріплені тими чи іншими ресурсами або виробництвом додаткової вартості(грошей).
3. Ріст цін у цих країнах не прив«язаний до курсу долара як в Україні, оскільки доларизація економік як така в цих країн відсутня. Він пов»заний виключно з економічною складовою собівартості виробництва та ринковою вартістю того чи іншого продукту.
Якшо потрібні приклади - пишіть.
+
+6
Serhii Kniaziuk
Serhii Kniaziuk
20 листопада 2019, 12:51
#
Щодо того що в нас всі такі круті, Мишини за бакси купують, Квартири за бакси (бу ринок) - то я з вами згоден.
Це все через бариг базарних. Якби їх виловили всіх, то потехеньку перейшли б на розрахунок в гривні. Багато хто не захотів би лишній раз світитись у банку і міняти десятки штук зелені туди-сюди.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
20 листопада 2019, 14:33
#
))) ні. це не від того. крутості тут абсолютно ніякої. ціну в доларі (СКВ, ВКВ) через те й прийнято тримати, що вона менш піддається коливанням. До прикладу у тій же Росії ціни на нерухомість в рублях, такої «пристрасті» населення до валюти там немає, тому що рубль сам по собі є твердою валютою, населення тримаю збереження в рублях і здійснює обмін лише за крайньої потреби або ж взагалі користується банк.карткою в рублях і навіть за кордоном, (до прикладу - в Україні це також ознака штучної ціни на долар, бо коли долар вартував 24 грн, ціна рубля майже не змінювалася - близько 0,40 грн)
+
+14
Wadym1
Wadym1
20 листопада 2019, 12:33
#
Serhii Kniaziuk,  у Вас правильна логіка. Але це логіка пересічного споживача. Бізнес (особливо експортно/імпортно орієнтований) закладає у свій фінансовий план орієнтовний курс доллара, для формування основних фінансових показників: виручка, прибуток, рентабельність і т.д. І коли всі експерти хором говорять про курс 28-29 на осінь (і в бюджеті такий курс закладений), а по факту курс 24 - то це дуже боляче б'є по підприємцям.
+
+20
BexOne
BexOne
20 листопада 2019, 13:13
#
Сергей сейчас просто повесит клеймо «барыга» на ваших «бизнесменов» и на этом диалог закончится :)
+
+2
Vladimir T
Vladimir T
20 листопада 2019, 13:46
#
Так НБУ и минфин самый большой барыга среди них :)
+
0
Kanarej
Kanarej
20 листопада 2019, 14:36
#
По кому б'є, а по кому і навпаки. Низький курс б'є по експортерам, а імпортерам це навпаки збільшення прибутків.
+
+30
Wadym1
Wadym1
20 листопада 2019, 14:49
#
Підприємство імпортер поповнило складські запаси по курсу 26. Курс упав до 24. Чисті втрати -7,7%. Де прибутки?
+
+15
SergiySt
SergiySt
20 листопада 2019, 15:09
#
Імпортери ціни не знизили, тому жодних збитків поки не мають. Якщо інші імпортери куплять товар зараз і почнуть продавати аналогічну продукцію на 7% дешевше, тоді  в  перших будуть збитки
+
+6
Wadym1
Wadym1
20 листопада 2019, 15:35
#
Згідний. Проте крупні підприємства, знаю з особистого досвіду, мають вибір придбати продукцію у місцевих імпортерів по умовновному курсу 26, чи власноруч привезти контейнер з Китаю/Гамбургу по умовних 24.
+
0
glintvein
glintvein
22 листопада 2019, 13:16
#
В очередной раз попытаюсь донести мысль. Импортер не царь и не бог. Все определяет рынок. Представим страну как семью. Есть муж-экспортер который приносит зарплату, есть жена- которая обустраивает быт и тратит зарплату мужа, закупаюяь в магазинах-импортерах. Если муж принесет меньше, то и жена потратить меньше. Предположим она каждый месяц покупала два шампуня, но теперь у нее денег есть на 1.5 шампуня. В итоге импортер останется либо с одни лишним шампунем, либо даст скидку 25% чтобы она смогла купить 2 шампуня. В итоге в длительной песпективе, как сейчас, падение курса доллара приведет у дару не только по экспортерам (по ним сразу это бъет), но и по импортерам. НО САМОЕ ГЛАВНОЕ В ЭТОМ ВСЕМ, что местный ресурс (сырье, зарплата, налоги  и прочее) не падают в цене, импорт с экспортом могут выровнятся, а вот цена местного ресурса это проблема
+
0
Kanarej
Kanarej
20 листопада 2019, 15:38
#
Покажіть мені імпортера, який працює з рентабельністю менше 10% :). Плюс ціни ніколи не опускаються одразу з падінням курсу. Далі, навіть якщо він продасть старі запаси трохи дешевше — нову партію він закупить вже по нижчому курсу, відповідно фактичним прибутком буде не різниця між старою закупкою і продажем зараз, а різниця між вартістю продажу і вартістю НОВОЇ закупки. Тим більше курс в нас з моменту коли він був 26 не став різко 24, та й взагалі постійно коливається. Тобто продажі були в середньому по курсу скажімо 25, чи може навіть вище, а закупить нову партію він вже по 24 :)
+
+15
AAAA2000
AAAA2000
20 листопада 2019, 15:47
#
Тобто ви самі і підтвердили - прибуток імпортера - стала величина. І з падінням курсу про додатковий дохід розмови нема, а отже нема прибутку взагалі. То про яку вигоду мова?
+
0
nepodarok
nepodarok
20 листопада 2019, 16:05
#
В нас на кого не глянь, весь бізнес збитковий. Тільки рожі ширшають в директорів і жадність росте.
+
0
bimmer
bimmer
20 листопада 2019, 16:07
#
Нормальная тема - противоречить самому себе)))  хорошо подкололи оратора ;)
+
+15
nepodarok
nepodarok
20 листопада 2019, 16:43
#
Підприємство імпортер поповнило складські запаси по курсу 24. Курс виріс до 26. Чисті втрати -7,7%. Де прибутки? Треба піднімати ціни в гривні! Підприємство імпортер поповнило складські запаси по курсу 26. Курс упав до 24. Чисті втрати -7,7%. Де прибутки? При піднятих цінах по курсу 24 за долар? От так і живе вся Україна, як Wadym1 рахує, такі і при владі, судячи з тим, що відбувається.
+
0
Wadym1
Wadym1
20 листопада 2019, 17:09
#
Nepodarok, узбагойся) Так працює ринкова економіка. Працювати в мінус ніхто не буде. Головний мій меседж — НЕПРОГНОЗОВАНІ коливання курсу +/-15 % не є гуд для економіки. Тут 'експерт' писав про євро і його коливання. Так там є коридор 1,25-1,09 за останні 5 років. Але там все ПРОГНОЗОВАНО. Виходить Драгі і каже запускаємо QE — всім зрозуміло на горизонті 1-2 роки євро падає на 10%. Згортаємо QE — сигнал до зростання на 10% за рік. А хто може спрогнозувати курс гривні на рік? Від 20 до 35? От бізнес і закладає валютні ризики при ціноутворенні. А бабки в тролєйбусі — 'Ой доллар падає, а ціни ростуть'
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися