Міжнародні авіалінії України (МАУ) повинні вирішити питання боргів перед державою. Про це в інтерв'ю РБК-Україна заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
МАУ нагадали про борги перед державою
Що загрожує компанії
«Інакше компанія — банкрут. А це не дуже добре», — сказав Криклій.
Він зазначив, що МАУ обговорює графік погашення боргів з Украерорухом.
«Самі ініціювали цей графік, вже почали виплати. Зі свого боку, вони анонсували, що закривають усі збиткові рейси, в основному на азіатський регіон, і сконцентруються на прибуткових напрямах, щоб змінити свою фінансову модель», — додав Криклій.
Читайте також: Суд скасував 60-мільйонні вимоги до податкової МАУ Коломойського
З приводу компенсації МАУ та іншим авіакомпаніям за заборону на польоти в Росію, міністр відповів, що це – політичне питання.
«Такі речі можуть вирішуватися тільки на політичному рівні. По-друге, на це потрібно знаходити кошти в бюджеті. Думати про це — одне, а знаходити на це гроші, великі гроші — це інше», — зазначив Криклій.
Карти для тих, хто часто буває за кордоном
Нагадаємо, напередодні МАУ заявила про значне скорочення польотної програми і закриття частини маршрутів з 16 листопада. Скорочення програми польотів обумовлено необхідністю оптимізації витрат авіакомпанії і повернення її в зону беззбитковості.
Читайте також: В МАУ розповіли, що буде з цінами на квитки
Що відомо про збитки
- В 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що у 8,9 рази більше ніж у попередньому році (304,51 млн грн).
- Співвласник МАУ Арон Майберг вважає, що збитки МАУ багато в чому обумовлені прорахунками політики в авіаційній галузі. За його словами, за 5 років авіакомпанія переплатила $216 млн через необхідність обльоту повітряного простору Сходу України, Криму і території РФ, високих акцизів на авіаційне паливо і завищені ставки на аеронавігаційне обслуговування.
- МАУ заборгувала державі близько 300 млн грн зі сплати в авіаційний спецфонд.
Коментарі - 19
Больше читайте тут: https://gordonua.com/news/money/import-elektrichestva-iz-rossii-v-ukrainu-uvelichilsya-vtroe-smi-1399951.html
По мнению аналитиков энергорынка — на мировом энергорынке нет понятия врагов, агрессоров и т.п. Это крупный бизнес, где важен сам бизнес. Если США вдруг где-то нужен дополнительно газ — они его покупают у той же РФ, если это выгодно. И Украина все пять лет покупала уголь из РФ, и ТВЭЛы из РФ, и российский газ через европейские прокладки. И массу некритичного импорта. Но пока ты тут рассказываешь басни, Украина теряет свою стратегическую ГТС, т.к. Европа совсем не прочь иметь с РФ и СП2 и турецкий поток. И произошло это в 2016-2018 годах, когда Германия и другие подписанты дали добро РФ на строительство потоков. Петя в это время замыливал очи украинцам своей армовирой.
Что мог Порошенко на тот момент он и делал, и ездил вечно и тыкал в «европейские правила, и свобод» тем самым тыкая их носом в их же правила, и тогда им приходилось на РФ хоть как-то давить, если мы сами начинаем в открытую торговать , то какой смысл им санкции держать?
И по поводу РУ газа, угля и.т.п... -прокладки, это вы на 112, Интере, или ньюсване услышали? газ еще бывает Норвежский как «прокладка» да ладно, что уж там, все с РФ матушки, всё, и компьютер и интернет которым вы пользуетесь, все оттуда :D
2. Дания — подписывая или не подписывая она решала свои национальные вопросы, а не Украины. Как решила — подписала, не зависимо от того, кто президент в Украине, в Конго и Нигерии.
3. На кого давил Порошенко? РФ даже в ПАСЭ вернули, пока его Лёша Гончаренко шутом там подрабатывал. Петя так давил, что Германия одна из первых подписала СП2. Но, конечно, может Петя и верил, что он давит :)
По мнєнію рузького міру? Герус як і вся зе-влада працює не на народ України а на користь олігарха Коломойського і його феросплавів…
Совладелец МАУ Арон Майберг - мб дядя и себя в чем то обвинит?)
другие компании почему не предъявляют, а наши умные предъявляют
Кстати, маленькой переферийной компании тяжеловато держать такие же цены, как мировым гигантам авиа отрасли, которые вышли завоёвывать новый рынок. Это не в защиту, это к объективности.