Купівля франшизи відомого бренду — досить популярний спосіб інвестувати капітал і спробувати сили у власному бізнесі. Однак важливо не помилитися з мережею для початку співпраці.
Кава і круасани. Які франшизи продаються найкраще
На які франшизи у сфері громадського харчування варто звернути увагу, розповіла в колонці Delo.ua керівник відділу консалтингу Franchise Group Яна Бабуцька. «Мінфін» наводить ключові тези з її публікації.
«Сімейна пекарня»
Компанія заснована в 2017 році, старт продажу франшиз почався в 2017 році. Власних об'єктів у мережі — 7, франчайзингових — 109. У 2018 році відкрито 50 об'єктів. Вартість франшизи — $5000, інвестиції — $13000, окупність — 12 місяців.
Плюсом цього проекту можна вважати те, що в ньому враховано досвід «Франс.уа», так як це одна компанія з власним виробництвом.
«Франс.уа»
Компанія заснована в 2012 році, старт продажу франшиз почався в 2013 році. Власних об'єктів у мережі — 20, франчайзингових — 116. У 2018 році відкрито 15 об'єктів. Вартість франшизи — $6000, інвестиції — $22000, окупність — 12 місяців.
У цій франшизі попит перевищує пропозицію, бажаючих запустити булочну за франшизою більше, ніж є підходящих локацій.
«Арома Кава»
Компанія заснована в 2012 році, старт продажу франшиз почався в 2014 році. Власних об'єктів у мережі — 63, франчайзингових — 220. У 2018 році відкрито 17 об'єктів. Вартість франшизи — 50000 грн, інвестиції — 120 -800 тис. грн., окупність — 6-15 місяців.
Найбільш швидкозростаюча мережа. Бізнес-модель є настільки успішною, що в місцях з великим трафіком модно побачити по два, а то й по три об'єкти на відстані 10 метрів один від одного.
Читайте також: Як відкрити кав'ярню Aroma Kava
«Львівські круасани»
Компанія заснована в 2010 році, старт продажу франшиз почався в 2015 році. Власних об'єктів у мережі — 12, франчайзингових — 66. У 2018 відкрито 17 об'єктів. Вартість франшизи — $9000, інвестиції — $25000, окупність — 18-24 місяці.
Інвестуй в ОВДП: до 16% річних плюс бонус від «Мінфіну»
Чому варто звернути на них увагу?
Сфера громадського харчування — відмінний напрямок для бізнесу, так як їсти люди хочуть завжди.
Дані формати розраховані на цільову аудиторію з достатком «середній», «середній мінус». Це говорить про те, що максимальна кількість людей може стати клієнтом даних брендів.
Невеликі інвестиції та швидкий термін окупності.
Випробувана бізнес-модель з досвідом роботи 66 і більше об'єктів. Це говорить про відпрацьовані бізнес-процеси, логістику, якісний продукт і лояльних клієнтів до даного бренду.
Читайте також: Як відкрити піцерію «Челентано»
Відомий, розкручений бренд. Ви починаєте заробляти з першого дня. Так як після відкриття нової точки під відомим брендом до вас відразу йдуть клієнти. А відкриваючи точку new name, вам потрібно буде деякий час, щоб пішли клієнти.
Коментарі - 12
Второе, сейчас сильно актуально персонал с «хотелками», за минималку никто не пойдет.
Франсуа и Семейная Пекарня хорошие варианты из-за цен.
Место людное, там всегда много молодежи, рядом ТЦ «Гулливер». Думаю, что дела у них идут хорошо.