Запуск е-квитка у Києві в експлуатацію, який був запланований на 1 листопада, переноситься. Про це заявив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров, пише Сьогодні.
У Києві відклали запуск е-квитка. Жетони та талони залишаться
«Ми вирішили перенести запуск в експлуатацію е-квитка. Але в будь-якому випадку кияни вже активно ним користуються, купують і поповнюють картки е-квитка. Також паралельно будуть працювати жетони і паперові квитки. Їх поступово будуть виводити з обігу. Я думаю, процес виведення жетонів паперових квитків триватиме кілька місяців», – повідомив Назаров.
Причина перенесення запровадження е-квитка
- Систему е-квитка потрібно вдосконалити. Не всі автомати з їх продажу підключені. Крім того, система давала збої, і пасажири метрополітену не могли скористатися електронним квитком в метро.
Читайте також: Е-квиток в Києві: Де купити і як користуватися
Раніше, депутат Київради Олександр Пабат заявив, що оптимальний запуск промислової експлуатації е-квитка – 1 жовтня 2020 року.
Передісторія
- З 1 листопада в Києві планували припинити продаж паперових квитків в наземному транспорті, а в метрополітені – жетонів зелених безконтактних карт.
Читайте також: У Києві створили карту точок продажу і поповнення е‑квитка
-
В кінці серпня на станціях метрополітену стався збій системи продажу Kyiv Smart Card. При цьому, щоб уникнути черг в касах було відновлено продаж і поповнення зеленої карти метро, а також жетонів для разової поїздки.
Коментарі - 33
Метро в Киеве должно минимум гривен 20 стоить.
Почему вся страна должна дотировать дешевое метро для киевлян???
А метро да...почему 20, даёшь стране угля - проезд по 30!
Сарказм.
Так, что от вас - болтология и манипуляция.
«Поэтому да, проезд в метро должен быть практически бесплатным!»
И получается, вы это сделали без знания расходной части? Вы ведь назвать ее не можете, а переводите на меня.
Расскажите, из какой это экономической теории, где доходы считают, а расходы нет?
Вообще-то бремя доказывать - на утверждающем.
Чем больше клиентов - тем ниже цена. Если сделать цену 20 грн., то количество пассажиров сильно увеличится, вместе с прибылью. А количество пробок только возрастет.
А еще учтите, что в киевском метро огромное количество рекламы. Во многих городах Европы рекламы нет, пассажиропоток меньше, цены на электричество и остальное выше - поэтому и цена проезда выше чем у нас.
Может поднять цену до 10 грн. еще куда ни шло, но 20 - это перебор.
Бухарест - 29грн
Будапешт - 25грн
Софія - 23грн
Варшава - 22грн
Москва - 21грн
Санкт Петербург - 18грн
Мінськ - 8грн
Єреван - 5грн
Тбілісі - 4грн
Баку - 3грн
После изгнания начальника метрополитена Гаева растраты прибыли не выявлены
Сколько там нужно 1-2-3 грн пусть закладывают но закупают новые составы и строят новые ветки хотя еще лучше это кредиты от ЕБРР - сначала построить новую ветку а потом включить это в тариф.. т.к. в нашей стране тариф увеличат а построить новое не построят
все живут на спасльниках и околицах киева а на работу прут в центр со всех берегов..