У UNIT.City презентували дослідження і карту ринку маркетингових і рекламних технологій
$130 млн інвестицій в український MarTech
Київ, 5 вересня 2019 р.
- Більше 160 компаній
- Більш, ніж 5000 співробітників
- $130 млн інвестицій загалом
Що трапилося
Інноваційний парк UNIT.City, Інтернет Асоціація України та агенція інновацій Center42 представили перший огляд української MarTech- і AdTech-індустрії. Автори нарахували понад 160 компаній та 5 тисяч співробітників на ринку. В українські MarTech-компанії за весь час було інвестовано близько $130 млн (дані тільки по відкритим публічним угодам).
Ринок праці та бізнес-моделі
65% компаній мають у своєму штаті менше 40 співробітників. Приблизно 25% всіх фахівців працюють в трьох компаніях: Depositphotos, Terrasoft та MGID.
Найбільш популярна бізнес-модель – SaaS (52%). Майже 77% компаній працюють в B2B-сегменті. 68,4% R&D-центрів знаходиться в Києві. Велику частину доходу компаніям приносить український ринок (39%). За ним слідує ринок США (17%).
«У 2011 році в світі налічувалося всього близько 150 MarTech-стартапів. Зараз їх понад 7 тисяч, зростання триває. Очевидно, що реклама, в тому чи іншому вигляді, буде в тренді завжди, – каже Макс Яковер, СЕО та керівний партнер UNIT.City. – Я рекомендую кожному великому бізнесу, який зацікавлений в діджиталізаціі й розвитку, ознайомитися із картою ринку й сервісами, які надають та розробляють українські компанії».
За словами Кирила Мазура, СЕО Center42, огляд та карта повинні стати прикладними інструментами, якими зможуть користуватися потенційні замовники маркетингових послуг, локальні й міжнародні інвестори, агенції, маркетингові команди корпорацій та інші гравці ринку.
Партнерами проекту також виступили компанії Adtelligent, BRISE Capital, ESKIMI, YouScan, Dentsu Aegis Network Ukraine, Sigma та BKP. Детальніше ознайомитися з результатами дослідження можна за посиланням.
Коментарі