Компанія Amazon.com Inc. планує виділити понад 15 мільярдів доларів на підтримку дрібних і середніх компаній, які продають свою продукцію в магазинах інтернет-ритейлера. Про це йдеться в прес-релізі компанії, передає ЕП.
Amazon вкладе 15 мільярдів у покращення сайту на прохання продавців
Що це значить
Наголошується, що з початку року Amazon запустив 150 інструментів і послуг, які повинні допомогти незалежним компаніям збільшити продажі на майданчиках ритейлера.
Кошти планують витратити на створення нових інструментів і послуг, а також на інфраструктуру і персонал.
Крім купівлі та продажу різноманітної продукції, Amazon більше 10 років надає свій сайт стороннім продавцям, на частку яких у 2018 році припадало 58% продажів компанії в штучному вираженні.
Читайте також: Єврокомісія може оштрафувати Amazon на 23 млрд доларів
Деякі продавці останніми роками почали скаржитися на зростання витрат на використання логістичної мережі і покупку реклами.
Віцепрезидент компанії Ніколас Дениссен заявив, що Amazon реагує на відгуки продавців. «Їхній успіх — це наш успіх», — додав він.
Коментарі