Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 серпня 2019, 17:55

Страхування сьогодні. Чого бажають клієнти

Страховий ринок — активно розвиваючийся та високопотенційний. Що пропонують сучасні страховики і чого бажають клієнти, розповідає заступник Голови правління страхової компанії ARX і генеральний директор компанії ARX Life В'ячеслав Гавриленко.

Страхування — вельми непроста галузь, дуже динамічна і висококонкурентна. Все вирішують потреби клієнтів, і вони ж голосують своїми грошима за той чи інший продукт. Зараз максимум сервісів йдуть в онлайн, тому страхові компанії повинні бути гнучкими, робити так, щоб користуватися продуктами було легко і приємно.

Інновації — той пріоритет, який визначає майбутнє. Не стояти на місці, вивчати і застосовувати кращі практики — все це частина повсякденної роботи страхової компанії. Ми розуміємо, що неможливо створити один універсальний продукт для всіх, сучасний клієнт хоче мати право вибору — як сервісів, так і каналів їх отримання. І ми цей вибір йому надаємо.

Візьмемо найбільш затребуваний продукт — автострахування КАСКО, в якому ми незмінно лідируємо вже більше 10 років. ARX ​​пропонує кілька варіантів цього виду страхування, на будь-який попит і гаманець. Наприклад, для клієнтів, які зацікавлені в більш простих і дешевих послугах, створений цілий ряд полегшених версій КАСКО. При цьому нашою сильною стороною є фокус на діджіталізацію, адже ми розуміємо, що майбутнє — за онлайн сервісами.

Крім продуктів КАСКО, великим попитом користується страхування подорожуючих — «Тревел іншуренс». Ми надали клієнтам можливість купувати поліс онлайн, і вони високо оцінили цю послугу. Клієнт може придбати поліс в один клік, навіть стоячи в аеропорту. Частка продажів полісів Тревел — онлайн стає дедалі більше, зараз вона наблизилася до 30%, ОСЦВ — онлайн до 5% від загального обсягу премій. Також динамічно зростають онлайн продажу ДГО і міні КАСКО. Цього року плануємо також запустити електронний поліс з роздрібного ДМС.

Найважливіша частина будь-якого страхового бізнесу — корпоративні клієнти. У них свої потреби і запити. Максимально затребуваний корпораціями в Україні продукт — страхування здоров'я. З упевненістю можу стверджувати, що наші продукти в цьому сегменті і сервіси по їх підтримці одні з кращих на ринку. Ми домоглися цього в результаті побудови власного професійного медичного асистансу. Свого часу цей напрямок потребував великої кількості інвестицій в персонал, обладнання та IT, проте наразі ми в топ- 5 компаній з медстрахування. Успішно продається і страхування життя — лайф. Трохи більше року тому ми стали активно просувати страховку лайф для підприємств, на даному етапі в нашому портфелі вже більше 30 корпоративних клієнтів.

Крім того, є у нас і зовсім унікальний на ринку продукт — «Медицина без кордонів», страхування від критичних захворювань, який став буквально хітом. Їм можуть користуватися як роздрібні, так і корпоративні клієнти. Серйозні захворювання не мають профілактичних заходів, тому страховий поліс може виявитися справжньою панацеєю. При помірній ціні — 255 євро в рік, забезпечується покриття витрат на суму 1000000 євро в рік. Поліс активно купується як роздрібними клієнтами, так і підприємствами, при цьому рівень відновлення наближається до 80%.

В цілому ми розуміємо, що настає ера особистого страхування. Ми усвідомлюємо те, що страхування — це не формальність, і ми спостерігаємо збільшення попиту на страхування найціннішого: здоров'я і життя. Зараз ми активно тестуємо новий продукт зі страхування здоров'я для роздробу, і скоро запустимо інноваційну для України послугу, з фокусом на просування в онлайн.

Хочу зазначити, що передові діджитал-сервіси та професійну команду продажів ми вважаємо запорукою нашого успіху. Грамотне взаємодія з клієнтом була і буде в основі страхового бізнесу. Команда продажів ARX по всій Україні складається з сильних, високопрофесійних і лояльних співробітників. Більшість працюють більше 10, 15 і навіть 20 років. Ми багато інвестуємо в їх навчання, корпоративну культуру, знайомимо з кращими світовими практиками. Наша команда постійно вивчає потреби клієнтів, щоб, не зупиняючись на досягнутому, пропонувати їм кращий продукт з можливих.

Коментарі - 1

+
0
Gabonec
Gabonec
12 серпня 2019, 10:03
#
Стоило бы написать - на правах рекламы после ребрендинга
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися