Мінфін - Курси валют України

Встановити
31 липня 2019, 15:30

В УЗ погрожують зменшити обсяги пасажирських перевезень через податки

В Укрзалізниці заявили, що зменшать обсяги пасажирських перевезень, якщо в уряді не узгодять зміни в Податковому кодексі щодо зменшення ставки податку на землю для компанії. Про це повідомляє Уніан з посиланням на заяву директора з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрія Рязанцева.

В «Укрзалізниці» заявили, що зменшать обсяги пасажирських перевезень, якщо в уряді не узгодять зміни в Податковому кодексі щодо зменшення ставки податку на землю для компанії.
Фото: static.ukrinform.com

Що це значить

За його словами, під час голосування бюджету на 2019 рік внесли зміни в Податковий кодекс, згідно з яким підприємство додатково обтяжили податком у сумі 3 мільярди гривень.

«У жодній країні світу під залізниці податок на землю не сплачують взагалі», — додав Рязанцев.

Він наголосив, що ДФС, Мінфін, Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Мінрегіон, Мін'юст з різних причин вирішили відправити на доопрацювання проект закону про зміни в Податковому кодексі щодо повернення коефіцієнта 0,25 при оподаткуванні земель залізничного транспорту, який розробила УЗ. Ініціативу Укрзалізниці підтримало лише Міністерство інфраструктури.

Читайте також: Працівникам «Укрзалізниці» підвищать зарплати

«До чого призведуть додаткові витрати „Укрзалізниці“ в 3 мільярди гривень на рік? По-перше, підприємство буде змушене переглянути обсяги пасажирських перевезень у бік зменшення. Також будемо змушені активізувати роботу щодо скорочення малоефективною інфраструктури, незважаючи на те, що здебільшого вона несе на собі соціально-економічну навантаження в депресивних регіонах», — заявив директор з розвитку бізнесу УЗ.

Також в Укрзалізниці заявили, що пасажирські перевезення приносять компанії 10 мільярдів гривень збитків щорічно.

Коментарі - 6

+
0
warez
warez
31 липня 2019, 15:40
#
Их вообще от налогов освободить нужно на несколько лет хотя бы, чтобы генерировали прибыль, обновляли свою инфраструктуру и тд. А подобными инициативами в итоге лишь вырастут цены для конечного потребителя. Представьте себе купе за 2500 грн, например, во все том же убогом вагоне. В то время как за эти деньги можно туда-назад на самолете слетать в Европу.
+
+59
marcher145
marcher145
31 липня 2019, 16:28
#
В свое время имел честь поработать на УЗ, основная причина убытков — это безумная коррупция на вообще всех уровнях, работал в отделе сетевиков, и абсолютной нормой была, например, закупка *** -железа по цене топа, или б/у покупали, как новое, или топовое железо закупали втридорога…

давно нужно было разогнать всю эту контору… разделить компанию на паи, частично продать частникам, поэтапно государству выходить из капитала новых компаний и наконец то появится конкуренция и реальная цена…
за государством в итоге должна остаться, только функция администрирования ЖД(ремонт и прокладка новых ЖД, вокзалы, график движения)…
+
0
Strain
Strain
31 липня 2019, 22:27
#
Полностью поддерживаю!
УЗ - *****, а не поезда.
Был в этом году в Италии - там конкуренция 3х компаний. Так там не поезда а сказка. И мчат 250 + км в час.
При этом за то же расстояние цена как в нашем Интерсити от Днепра до Киева. 
Кто не верит - зайдите на итальянские сайты - посмотрите цены.
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
31 липня 2019, 17:10
#
Цены в электричках на ЮЖД выросли на 65 % с апреля. Цены на купе и плацкарты по тихому растут каждый квартал. И всё им мало.  Меньше пусть воруют.
+
+15
allexpl
allexpl
31 липня 2019, 18:41
#
Так там же во главе эффективные менеджеры, с миллионными окладами, ума у которых хватает для увеличения прибыли лишь повышать цены...
+
0
Winstrolll
Winstrolll
1 серпня 2019, 11:22
#
Никакого кризиса нет. Просто они п**дят (воруют) наши деньги. (с)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися