Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 липня 2019, 16:24

Таксисти хочуть вивести з тіні та врегулювати ринок перевезень

Таксисти спільно з експертами розробили нове законодавство для ринку перевезень. Концепцію презентували в Американській Торговельній Палаті, ідеться в прес-релізі сервісу за викликом автомобілів Bolt, передає Ліга.Бізнес.

Таксисти спільно з експертами розробили нове законодавство для ринку перевезень.
Фото: kp.ua

Що пропонують

Автори ініціативи заявляють, що мета створення нового законодавчого регулювання — вивести з «тіні» ринок перевезень, змінити застаріле законодавство і запровадити зручний і загальнодоступний механізм для водіїв, який дозволить швидко і зручно оформити дозвіл для здійснення перевезень.

Законопроект пропонує скасувати ліцензування для внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та на замовлення, скасувати необхідність обов'язкової реєстрації водіїв як ФОП, вимогу мати сертифікований таксометр, а також необхідність подавати додаткову звітність.

Читайте також: Служби таксі більше не будуть наймати водіїв на «євробляхах»

Замість цього водіям пропонується оформити дозвіл індивідуального автомобільного перевізника, який можна придбати на будь-який термін, навіть на місяць. Оплата за дозвіл і є сплатою податків. Крім неї, жодних додаткових зборів стягуватися не буде.

Обов'язковим є також страхування життя і здоров'я пасажирів.

Перевізники заявляють, що нове законодавство дозволить вивести ринок із тіні та забезпечити додаткові надходження до бюджету.

 Кращі кредитні картки для водіїв

За даними Офісу ефективного регулювання, щорічний оборот ринку таксі в Україні складає 40 млрд грн і 98% з цих грошей працюють в «тіні».

Коментарі - 6

+
+45
Strain
Strain
11 липня 2019, 16:34
#
Что значит 98% из этих денег работают в «тени».
Не может этого быть. Откуда такие цифры.
Я не знаю людей, которые бы пользовались старыми такси по звонку. Все пользуются Убер или Уклон.
Сами же таксисты в личной беседе говорят что ездить с Убером и Уклоном выгоднее чем в обычных звонилках. И они за звезды рейтинга задницу рвать готовы.
Нужно развивать эти службы и все. Все серые таксисты вымрут как вид.
+
+30
Dmitriy Unknown
Dmitriy Unknown
11 липня 2019, 16:40
#
Я думаю, что Убер с Уклоном входят в эти 98%. Иначе у них обязан стоять таксометр и должны подписывать с пассажиром бумажный договор
+
+11
locustsucol
locustsucol
11 липня 2019, 18:13
#
Убер Уклон и т.д. - в тени как раз.Убер и Уклон заставят включить в правила регистрации таксиста в системе - регистрацию номера лицензии, о которой речь в статье. База будет открытой для API и сама система Уклона и Убера будет автоматически из базы видеть оплаченную дату этой лицензией, соотвественно допуская водителя или отказывая ему в работе.
+
0
Strain
Strain
11 липня 2019, 21:50
#
Хотели бы контролировать - уже давно бы сделали. Приложении в открытом доступе. Бери да штрафуй.
+
0
Dmitriy Unknown
Dmitriy Unknown
11 липня 2019, 16:42
#
Статья уж слишком поверхностная, на AIN хорошо расписали
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
11 липня 2019, 17:45
#
То что все в тени это правда, максимум это показывают часть денег через ФЛП, остальное в тени. То что 95%+ в тени - это правда!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися