Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 липня 2019, 17:02

В Україні пропонують змінити класифікацію вулиць

Мінрегіон планує ввести класифікацію вулиць за функціональним призначенням для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних і сприятливих умов для пішоходів. Про це повідомив заступник міністра ЖКГ Лев Парцхаладзе.

Мінрегіон планує ввести класифікацію вулиць за функціональним призначенням для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних і сприятливих умов для пішоходів.
Фото: narodna-pravda.ua

Що це значить

«Сьогодні в чинних будівельних нормах в Україні діє лише класифікація вулиць і доріг залежно від групи населених пунктів: загальноміські, районні, житлові тощо.

Ми хочемо впровадити класифікацію ще й за функціями, тобто, для кого призначені ці дороги: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху всіх», — написав Парцхаладзе.

Що це дасть

Парцхаладзе наголосив, що сьогодні за таким принципом організовані вулиці у багатьох містах Європи. «Саме тому вони є комфортними та зручними для проживання і пересування людей. І пішоходи, і велосипедисти, і водії відчувають себе рівними учасниками дорожнього руху. Їхні права не обмежуються, а навпаки — для їх безпечного та комфортного пересування створені всі необхідні умови. І ми також будемо впроваджувати цей позитивний досвід і взагалі міняти підхід до організації як пішохідної, так і транспортної інфраструктури в містах", — зазначив він.

Кредитні картки, які допомагають водіям економити

Основні категорії вулиць

За словами Парцхаладзе, в новому проекті змін до ДБН вже запропоновано ввести такі категорії вулиць (доріг):

  • пішохідна доріжка — з рухом виключно пішоходів і можливим суміжним рухом велосипедистів. Основне призначення — безпечний рух пішоходів;
  • велосипедна доріжка — з рухом тільки велосипедистів. Також допускається епізодичний рух пішоходів за відсутності тротуару або пішохідної доріжки. Основне призначення — рух тільки велосипедного транспорту;
  • магістральна вулиця загальноміського значення — регульований рух з широкими тротуарами, регульованими наземними пішохідними переходами, обов'язковими велодоріжками/ велополосами. На цих вулицях здійснюється рух громадського транспорту і допускаються стоянки поза основною проїжджою частиною або в спеціально відведених для цього місцях. Основне призначення — транспортний зв'язок між житловими, промислово-складськими районами, загальноміськими та районними громадськими центрами, а також з іншими магістральними вулицями, міськими та зовнішніми автошляхами.

«Цей список зараз доопрацьовується. Крім того, у відповідності з категоріями вулиць за функціональним призначенням будуть встановлюватися вимоги та рекомендації до ширини кожної з цих функціональних зон», — зазначив заступник міністра.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися