Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 червня 2019, 11:10

Заява Укртелекому не відповідає дійсності — lifecell

Заява ПАТ «Укртелеком» не відповідає дійсності, оскільки не існує жодних обмежень для здійснення викликів на номери колишніх абонентів «лайфселл», що перейшли до мереж мобільного зв’язку інших операторів. Про це йдеться у повідомленні компанії.

Заява ПАТ «Укртелеком» не відповідає дійсності, оскільки не існує жодних обмежень для здійснення викликів на номери колишніх абонентів «лайфселл», що перейшли до мереж мобільного зв’язку інших операторів.
Фото: segodnya.ua

«Наша компанія повністю забезпечує виконання взятих на себе зобов’язань щодо надання послуги пропуску трафіку від/через мережі інших операторів на перенесені з мережі ТОВ «лайфселл» абонентські номери та має належні двосторонні договори з усіма операторами, окрім ПАТ «Укртелеком»», — йдеться у повідомленні.

Звертаємо увагу, що пропуск трафіку на перенесені номери повинен здійснюватися відповідно до умов договору про взаємозєднання. З метою пропуску трафіку на перенесені абонентські номери оператори мають внести відповідні зміни до такого договору.

Нажаль, ПАТ «Укртелеком» досі не погодив пропозиції ТОВ «лайфселл» про зазначені зміни, про що ТОВ «лайфселл» повідомив профільного регулятора (НКРЗІ) ще 14 травня поточного року.

Незважаючи на це, ситуація з договором залишається незмінною з боку ПАТ «Укртелеком».

Хочемо зазначити, що станом на сьогодні наша компанія не отримувала жодних скарг абонентів, а також звернень ДП УДЦР щодо блокування викликів, про які йдеться у заяві ПАТ «Укртелеком».

Раніше «Мінфін» писав, що ДП «Український державний центр радіочастот» підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів Укртелекому на номери колишніх абонентів lifecell, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера MNP.

Коментарі - 1

+
0
yarg
yarg
15 червня 2019, 17:13
#
Лайф заврался. в одном релизе у него «нет никаких проблем. но нет и связи».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися