Баришівський суд Київської області прийняв рішення про призупинення дії ліцензії лоу-коста SkyUp. Авіакомпанія оприлюднила свою позицію на дане рішення. Про це пише avianews.
Суд призупинив ліцензію SkyUp Airlines. Позиція компанії
Офіційна позиція компанії SkyUp Airlines
4 червня 2019 роки ми дізналися про рішення Баришівського суду Київської області, яким вищезгаданий суд призупиняє дію ліцензії авіакомпанії SkyUp Airlines.
- Вважаємо, що дане рішення не може бути юридичним документом в розумінні правової демократичної європейської держави.
1. Ми впевнені в тому, що щорічно мільйони пасажирів, незадоволених послугами авіакомпаній, пишуть негативні відгуки авіакомпаніям і в мережі Інтернет про те, що їх не влаштовує вибір і якість харчування на борту, некомфортні крісла, зовнішній вигляд і поведінку бортпровідників, відсутність оголошень на борту літака і багато іншого, але в правовій державі все це не може бути підставою для припинення дії ліцензії цілої авіакомпанії;
2. Для того щоб мати будь-які претензії на адресу авіакомпанії, позивач повинен бути її клієнтом. Людина, чий позов став підставою для прийняття Ухвали про призупинення ліцензії авіакомпанії SkyUp Airlines, ніколи не купувала квитки в SkyUp Airlines і ніколи не була її клієнтом.
Більш того, найближчим часом ми надамо інформацію про те, кого використовували в якості позивача.
Яким чином суд міг задовольнити вимогу Позивача, коли в матеріалах справи немає жодного доказу того, що Позивач користувався послугою у авіакомпанії SkyUp Airlines. В матеріалах справи немає нічого, крім самого позову і паспортних даних Позивача;
3. У Позивача і не може бути таких доказів, тому що в Шарм-ель-Шейх авіакомпанія SkyUp Airline здійснює тільки чартерні рейси, і тільки на замовлення туроператорів. Відповідно, Позивач не могла купити квиток на рейс Київ-Шарм-ель-Шейх, який вона вказує в позовній заяві, оскільки подібних квитків фізично не існує.
За власними даними авіакомпанії SkyUp Airlines, а також за даними туроператорів — партнерів, туриста або пасажира з такими ім'ям і прізвищем ніколи не було.
4. Як професійна суддя суду першої інстанції може не знати, що авіакомпанія — це транспортна компанія, тому будь-який позов на її адресу подається тільки за місцем знаходження відповідача (авіакомпанії), яким Баришівський район Київської області не є.
5. Як професійна суддя може не знати, що ліцензія на право перевезення пасажирів повітряним транспортом видається Державіаслужбою України. Таке рішення оформляється відповідним Наказом. Єдиний юридичний спосіб в судовому порядку скасувати такий Наказ — рішення Адміністративного суду. Той факт, що цивільний суд взяв на себе повноваження прийняти подібне рішення говорить про те, що через Адміністративний суд, тобто відповідно до законодавства, це зробити немає підстав.
6. Як професійна суддя може не знати, що ліцензія може бути анульована лише органом, який її видав і що законом не передбачена можливість призупинити її дію.
Професійна суддя прийняла Ухвалу про призупинення ліцензії цілої авіакомпанії на підставі оцінки громадянина, не маючи жодного експертного висновку.
Заява про те, що SkyUp Airlines має старий флотом не відповідає дійсності і порочить ділову репутацію авіакомпанії.
Коментарі - 33
Но ведь не у МАУ лицензию отобрали, значит все путем.
К новым свершениям, то есть.
То есть компания не отрицает, что она — полное го***.
А по поводу «правового государства», президент и Ко, что нынешний, что предыдущие давно превратили(и продолжают превращать) нашу страну в НЕ правовое государтсво игнорируя Конституцию и законы.
Почтальон приносит пенсии.
Он постоянно грубит пенсионерам.
На него накатали жалобы.
Его уволили с работы.
Как по мне все вполне логично.
И у меня были с ними проблемы и с посадочным талоном и багажом, но это все эрунда, в сравнении с перевозчиком «SINDBAD-EUROBUS» это отстой на уровне «Икаруса» Киев - Умань (конца 80 годов) И, продолжаем, вся концепция автобусных перевозок в ЕС - короткое расстояние. Но сколько восторга от граждан от появления этих «табуреток» в Украине!!!
PS Gold Star - это LG
имущество судьи: дома, квартиры, машины, земельные участки.
Не судья, а земельный магнат прям.
Монополия МАУ потихоньку возвращается.
Кроме этого еще сколько сделано:
1) Первый заместитель Председателя СБУ Баканов имеет липовый диплом и от фанаря получает звание лейтената.
2) Главой внешней разведки назначают Бухарева, который имееь награду ФСБ.
3) КВНщика Борзова (Винницкие перцы) назначили в.и.о. Руководителем ДУСи.
4) В день когда КСУ начало рассматривать конституционность роспуска Парламента Зеленский отменил два указа своего предшественника Петра Порошенко о назначении членов Высшего совета правосудия как незаконные.
5) Пресс-секретарь Зеленского несет ересь про, что ВСУ убивает гражданских на Донбассе, обстреливает школы, садики и больницы.
Поздравляю, 73%, ви зробили це разом. Реванш и капитуляция близко...
Истерика ваша непонятна. А сам, простите за выражение, «суд», так вообще капец. И вы защищаете это решение? Это ваше благополучие через 5 лет?
наверное, такой же как и тот, что подал иск, и как судья, который принял эту ересь.
РЫНОК! вот мой ответ. у потребителя должно быть право выбирать на чем и за сколько он полетит.
и есть специальные органы (которых упомянули в статье), которые проверяют и допускают на наш рынок авиакомпании, а не областной суд.
а оправдывать монополизацию рынка мифической борьбой за благополучие граждан — это редчайший бред.
И да, напоминаю единственное честное обещание, которое сейчас выполняется: «Я вам ничего не должен» (с)
При этом регулярные рейсы остаются в не зоны бюджета рядового украинца.
И где же тут выбор в перевозчике? Конечно если мы говорим о регулярных рейсах — вопросов нет.
Я лечу в Катовіце за 4200 на двох туди назад з багажом, спокусився на Швейцарію в березні від МАУ — 3200 на двох з багажом вийшло.
Тони Райт, вы прям собрали все то го*** и все те бессмысленные кадровые назначения которые сделал Зеленский за последнее время. За это +15.
Должно быть только МАУ.
Одному гражданину нужно поправить финансовое благосостояние и страна и ее жители должны в этом помочь.