Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 червня 2019, 8:40

Попит на легкові електромобілі в Україні зріс майже у півтора рази

У травні українці придбали і поставили на облік 643 електромобіля. Про це повідомляє Укравтопром.

У травні українці придбали і поставили на облік 643 електромобіля.
Фото: tehnot.com

З цієї кількості: легкових – 610 шт., комерційних – 33 шт. Таким чином, у порівнянні з минулим роком травневий попит на легкові електромобілі в Україні виріс майже в півтора рази, а на комерційні – на 43%.

Травневий ринок комерційних автомобілів на електротязі складався виключно з імпортного секонд-хенду і не відрізнявся різноманітністю.

Що купували

  • Основну масу склали електромобілі моделі RENAULT Kangoo Z. E., яких було зареєстровано 31 од. Два авто NISSAN e — NV200.
  • У той же час, в реєстраціях легкових електрокарів були присутні нові машини, але їх було всього 86 шт., а більшу частину (524 шт.) склали старі автомобілі.
  • Найпопулярнішим електрокаром в українців залишається NISSAN Leaf. Минулого місяця 329 ліфів поповнили автопарк країни.
  • На другому місці TESLA Model S, автомобілі цієї моделі вибрали 53 автомобіліста.
  • Також у травневу п'ятірки найбільш затребуваних автомобілів з нульовим рівнем викидів увійшли: BMW i3 – 46 шт.; FIAT 500е – 24 шт.; RENAULT Zoe – 23 шт.

 Кредитні картки для водіїв

Всього з початку року в Україну було завезено та поставлено на облік 2381 легковий і 176 комерційних електромобілів, що відповідно на 64% і 209% більше ніж за аналогічний період минулого року.

Коментарі - 6

+
+43
Андрей Иванов
Андрей Иванов
12 червня 2019, 9:16
#
84 новых электромобиля. Такими темпами полная электромобилизация прийдет в 2984 году. Нужно учесть, что стоимость электроэнергии также вырастет при росте спроса в десятки раз. Но если стоимость электромобиля  и замены батареи будет дешевле, чем у ДВС, то переход на электромобили может произойти за одно поколение (20-25 лет).
+
+15
Strain
Strain
12 червня 2019, 11:05
#
Почему вы учитываете только новые?
643 за месяц. И не важно каких. Добавим к этому постоянный рост.
Таким образом срок сокращается значительно.
+
0
Андрей Иванов
Андрей Иванов
12 червня 2019, 11:16
#
84 новых электромобиля и 6900 новых ДВС автомобиля. Т.е. 1,5 % от общего объема продаж. А новых потому что бу это 7-8 летние битые, выработанные автомобили. Да, они еще поездят несколько лет (как правило в такси), но потом пойдут на разборку. Ясно одно, что еще покупать электромобиль в Украине невыгодно, или 98 % покупателей дураки по Вашему мнению ?
+
0
Strain
Strain
12 червня 2019, 12:40
#
У них всего лишь нужно заменить батарею. И все Лифы обычно 3-4 летние. Иначе брать их нет смысла. Батарея слишком убитая.

Электромобиль сейчас покупать не выгодно нигде.
Тесла в очередной раз повышает цены на Суперчардж. После забастовок цену немного снизили потому что цена километра начала приближаться к бензиновому аналогу.
Цена электромобиля и у нас и в США выше ДВС на порядок.
Разница в цене не покрывает экономию на топливе.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
12 червня 2019, 10:50
#
Не слабые темпы роста продаж и ввоза. 

К примеру у Мерседес на складах вообще нет машин, все продажи, продажи за 5 мес 2019 перевыполняют. Это инфо для тех, кто говорит стало жить труднее.
+
0
Strain
Strain
12 червня 2019, 11:08
#
Действительно не слабо.
Та же Канада планирует за 3 года поставить на учет 100 000 автомобилей (2800 в месяц).
Если продолжим расти такими темпами — скоро нагоним =)
В Днепре вижу Теслы все чаще (несмотря на цену). А Лифы это вообще стандартное явление.

Но самый важный вопрос для нашей страны это замена и утилизация батарей.
Я прямо вангую литиевые свалки которые будут отравлять почву.
Ну либо типичные украинцы будут вывозить свои батареи в ближайшую посадку и закапывать в землю.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися