Мінфін - Курси валют України

Встановити
30 травня 2019, 14:39

Сторітелінг із VR/AR: кейси імерсивного маркетингу

Історії не вмирають. Саме тому світові бренди вдаються до сторітелінгу. Яка тут роль нових технологій? Як справити wow-ефект, зануривши споживача в інтерактивну історію бренду? Що здивує аудиторію, оригінально презентує й ефективніше продасть продукт? Імерсивні технології в поміч!

Наші експерти, у портфоліо яких кейси Chanel, UNICEF, Mitsubishi, Rolls-Royce, розкажуть:

  • Сторітелінг у VR: створення та сприйняття

  • Відео як медіум для людських історій. Як розповідати свою історію в складному медіумі?

  • Як бренд може використовувати відео у форматі 360 і VR для реклами та навчання співробітників?

  • Левел-дизайн vs. гігантоманія vs. фотореалізм у документальному проекті

  • Проекти UNICEF, Rolls-Royce, «Видавництво Старого Лева», Aftermath

Кейси успішного використання VR/AR у реальному бізнесі презентують:

  • Сергій Полежака, CEO New Cave Media

  • Дмитро Андрєєв, засновник та виконавчий продюсер MOON studio

  • Андрій Коноваленко, засновник та CEO CamTouch

Модератор: Марія Мирза, VR експерт

Коли: 05 червня (середа), 19:00-21:00

Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3

Квитки тут.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum

Коментарі - 1

+
0
Corolla
Corolla
30 травня 2019, 15:39
#
Название статьи уже могли бы и по-английски написать - в русском написании смотрится как поток сознания.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися