Історії не вмирають. Саме тому світові бренди вдаються до сторітелінгу. Яка тут роль нових технологій? Як справити wow-ефект, зануривши споживача в інтерактивну історію бренду? Що здивує аудиторію, оригінально презентує й ефективніше продасть продукт? Імерсивні технології в поміч!
Сторітелінг із VR/AR: кейси імерсивного маркетингу
Наші експерти, у портфоліо яких кейси Chanel, UNICEF, Mitsubishi, Rolls-Royce, розкажуть:
-
Сторітелінг у VR: створення та сприйняття
-
Відео як медіум для людських історій. Як розповідати свою історію в складному медіумі?
-
Як бренд може використовувати відео у форматі 360 і VR для реклами та навчання співробітників?
-
Левел-дизайн vs. гігантоманія vs. фотореалізм у документальному проекті
-
Проекти UNICEF, Rolls-Royce, «Видавництво Старого Лева», Aftermath
Кейси успішного використання VR/AR у реальному бізнесі презентують:
-
Сергій Полежака, CEO New Cave Media
-
Дмитро Андрєєв, засновник та виконавчий продюсер MOON studio
-
Андрій Коноваленко, засновник та CEO CamTouch
Модератор: Марія Мирза, VR експерт
Коли: 05 червня (середа), 19:00-21:00
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3
Квитки тут.
Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum
Коментарі - 1