23 травня 2019, 14:58 Читать на русском

Комуналка й запис до лікаря: для киян запустили додаток Kyiv Smart City

КМДА презентувала додаток Kyiv Smart City, що об’єднає у смартфоні всі міські електронні сервіси. Додаток представили на конференції iForum2019, повідомляє прес-служба міської влади.

КМДА презентувала додаток Kyiv Smart City, що об’єднає у смартфоні всі міські електронні сервіси.
Фото: kyivcity.gov.ua

Що відомо

Зараз за допомогою додатка можна скористатися транспортною послугою: додати свою Kyiv Smart Card, поповнити її та придбати QR-квиток.

Поступово Kyiv Smart City розширюватиме функціонал. У додатку можна буде скористатись усіма міськими сервісами.

«Ми передбачили можливість проголосувати за сервіси, які кияни хочуть бачити реалізованими в першу чергу. Це можна зробити прямо у додатку, натиснувши на відповідну іконку біля будь-якої функції. Тепер киянам для того, щоб отримати необхідну послугу, треба лише зайти у додаток на телефоні», – прокоментував представник IT-департаменту КМДА Юрій Назаров.

Завантажити додаток можна за посиланням.

Незабаром стануть активними розділи:

  • Оплата комунальних послуг;
  • Електронна демократія: Громадський бюджет, Електронні петиції, Активний киянин, Електронний будинок;
  • Домашні улюбленці: можливість повідомити про знайдену тварину та зареєструвати власного кота чи собаку у Реєстрі домашніх тварин;
  • Сервіси водія: оплата паркування та пошук паркомісця, повідомлення про яму на дорозі, сплата штрафу;
  • Медицина: онлайн-запис до лікаря, електронний рецепт;
  • Дитячий садочок: електронна черга запису в дитячий садок;
  • 1551;
  • Сучасний киянин: інформація про пункти прийому сміття, речей, можливість перевести кошти благодійним фондам;
  • Спорт та відпочинок: інформація про спортивні заклади та події у місті;
  • Соціальні послуги: інформація про доступні пільги, матеріальну допомогу та соціальну підтримку;
  • Інформаційний центр: актуальні новини Києва.

Коментарі - 4

+
+30
Wirtschaftler
Wirtschaftler
24 травня 2019, 9:02
#
Не знаю, не знаю… Я когда-то тоже был в восторге когда, сделали сайт 1557. Думал, вот теперь не нужно каждый раз звонить/ходить в ЖЭК или другие службы. В итоге: сколько я ни писал на этом сайте, сколько ни оставлял заявки, в ответ — либо просто сообщение, что моя заявка в работе, а по факту ничего не делается из того, о чем я пишу в заявке. Либо отписка, мол, мы передали вашу заявку в соответствующую службу. Я так заявок 10-15 написал, и про лифты, и про придомовую территорию, и про подъезд, а потом плюнул на это. Мое мнение: эти сайты, вся эта дигитализация, единые кабинеты — это для отвода глаз. Мол, видите мы идём в ногу со временем, становимся ближе к киевлянам и т.д. и т.п. А когда мне нужно в лифте лампочку вкрутить — то х*ен вам.
+
0
Игорь Петров
Игорь Петров
24 травня 2019, 22:16
#
Почитал отзывы установивших это приложение и решил подождать пока допилят
+
0
TheMilk
TheMilk
31 травня 2019, 14:44
#
Правильно сделали. Я с помощью этого приложения оплачивал проезд в трамвае. Странный опыт, который не хочется повторять. Но с другой стороны это пока-что beta-версия
+
0
Pens
Pens
26 травня 2019, 11:19
#
Даже специализированные приложения имеют свойства лагать, так что очень сомневаюсь, что «комбайн», который хотят реализовать в КГГА, будет нормально работать. Да и мой старенький смарт после установки такого приложения(если ещё версия андроида позволит), вероятнее всего превратится в тыкву. Но в любом случае желаю успеха в начинании. И да, всех киевлян с днем Киева! :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама