Правекс Банк планує відновити роботу в сегменті малого і середнього бізнесу. Про це заявив член правління, керівник корпоративного управління Правекс Банку Франческо Лупо, пише finclub.
Правекс Банк відновить роботу в корпоративному сегменті
Що відомо
«Хочемо розширити співпрацю з нинішніми клієнтами і збільшити клієнтську базу за рахунок нових компаній. У 2019 році частка МСБ в наших активах і пасивах буде рости», — розповів Франческо Лупо.
Для таких компаній банк формуватиме окремі бізнес-пропозиції та спеціалізовані продукти.
Топ-менеджер уточнив, що стратегія банку в цілому передбачає зростання активів в корпоративному бізнесі. «Плануємо залучити кращі великі корпоративні підприємства та основні транснаціональні компанії», — уточнив Франческо Лупо.
Читайте також: Рейтинг стійкості за 1 квартал 2019 року: мінус один банк
Банк буде фінансувати ланцюжок поставок великих вітчизняних і міжнародних компаній. «Спочатку ми зосередимося на роботі з клієнтами в Києві, Дніпрі, Львові та Харкові, потім — в Одесі. У наші плани входить робота з основними галузями, такими як сільське господарство, причому не тільки з виробниками, а й з трейдерами, а також з телекомунікаційними, фармацевтичними та логістичними компаніями, FMCG і IT-сектору. Вивчаємо можливість роботи з виробниками відновлюваної енергії: ми віримо, що в Україні цей напрям буде розвиватися », — розповів Франческо Лупо.
Коментарі - 4
Руководитель корп.направления Франческо ЛУПО очень далек от реалий банковского рынка.
Чуваки Вам ничего не светит с Вашей политикой и подходом, в т.ч. к сотр-м.
Одни из самых низких ЗП по банковской сфере.
Более низкие зарплаты сотрудников банка могут влиять только на уровень тарифов банка,
но никак не на качество обслуживания и спектр предлагаемых услуг.
Аналогично, высокие зарплаты банковских сотрудников почти никак не связаны
с качеством предоставляемых услуг, хотя могут влиять на тарифы банка
и по большей части только в сторону их увеличения.
Если подавляющее большинство банковских операций сейчас можно производить в полуавтоматическом режиме да ещё и дистанционно через ПО веб-банкинга и системы банк-клиент, то влияние человеческого фактора конкретного экономиста или кассира банка сводится к минимуму