Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 травня 2019, 10:45

SaaStock Local Kyiv: Стратегія з маркетингу в SaaS-бізнесі

UNIT.City та PromoRepublic організовують нову конференцію SaaStock. Цього разу поговоримо про основні етапи побудови маркетингової стратегії для SaaS-компаній.

На заході ви дізнаєтеся:

  • Як запустити маркетинг в SaaS-стартапі?

  • Як створити маркетингову схему? Які основи її побудови для стартапів?

  • Чи є у вас ідеальний профіль клієнта (ICP) в вашій компанії?

  • Скільки сил та ресурсів стартап повинен вкладати в маркетинг й брендинг та на якому етапі?

На ці та інші питання відповіді нададуть провідні експерти з маркетингу та брендингу:

  • Андрій Федорів, засновник та власник креативної компанії Fedoriv

  • Роман Гавриш, керівний партнер маркетингового агентства Aimbulance

  • Мік Поно, Запрошений гість із Сан Франциско, співзасновник компанії Publishnow.co

Модератор: Макс Печерський, CEO PromoRepublic, SaaStock Local City leader

Що таке SaaStock?

SaaStock називають «Діснейлендом для SaaS-компаній» та «кращою SaaS-конференцією в Європі». SaaStock об'єднує співтовариство лідерів SaaS-компаній по всьому світу. Це місце, де можна знайти нових клієнтів та зустріти вже існуючих. Флагманський подія в Європі приваблює більше чотирьох тисяч людей. У 2019 SaaStock також запускає серію конференцій в США, Азії, Латинській Америці та Океанії.

Що таке SaaStock Local?

Це глобальна ініціатива, яка допомагає місцевим SaaS-лідерам створювати й розвивати свою власну екосистему. SaaStock надає платформу, яка дозволяє незалежним організаторам проводити регулярні, гранично сфокусовані заходи із брендингом та підтримкою від SaaStock. Місія — створити найбільшу SaaS-спільноту в світі.

Мова: Англійська

Дата та час: 22 травня, 19:00

Місце: UNIT.City, вул. Дорогожицька 3

Квитки за посиланням.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися