UNIT.City та PromoRepublic організовують нову конференцію SaaStock. Цього разу поговоримо про основні етапи побудови маркетингової стратегії для SaaS-компаній.
SaaStock Local Kyiv: Стратегія з маркетингу в SaaS-бізнесі
На заході ви дізнаєтеся:
-
Як запустити маркетинг в SaaS-стартапі?
-
Як створити маркетингову схему? Які основи її побудови для стартапів?
-
Чи є у вас ідеальний профіль клієнта (ICP) в вашій компанії?
-
Скільки сил та ресурсів стартап повинен вкладати в маркетинг й брендинг та на якому етапі?
На ці та інші питання відповіді нададуть провідні експерти з маркетингу та брендингу:
-
Андрій Федорів, засновник та власник креативної компанії Fedoriv
-
Роман Гавриш, керівний партнер маркетингового агентства Aimbulance
-
Мік Поно, Запрошений гість із Сан Франциско, співзасновник компанії Publishnow.co
Модератор: Макс Печерський, CEO PromoRepublic, SaaStock Local City leader
Що таке SaaStock?
SaaStock називають «Діснейлендом для SaaS-компаній» та «кращою SaaS-конференцією в Європі». SaaStock об'єднує співтовариство лідерів SaaS-компаній по всьому світу. Це місце, де можна знайти нових клієнтів та зустріти вже існуючих. Флагманський подія в Європі приваблює більше чотирьох тисяч людей. У 2019 SaaStock також запускає серію конференцій в США, Азії, Латинській Америці та Океанії.
Що таке SaaStock Local?
Це глобальна ініціатива, яка допомагає місцевим SaaS-лідерам створювати й розвивати свою власну екосистему. SaaStock надає платформу, яка дозволяє незалежним організаторам проводити регулярні, гранично сфокусовані заходи із брендингом та підтримкою від SaaStock. Місія — створити найбільшу SaaS-спільноту в світі.
Мова: Англійська
Дата та час: 22 травня, 19:00
Місце: UNIT.City, вул. Дорогожицька 3
Квитки за посиланням.
Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum
Коментарі