Monobank — незмінний лідер за якістю обслуговування клієнтів. У трійці кращих також Таскомбанк і Ощадбанк.
Топ-10 банків за відгуками читачів «Мінфіну»
Народний рейтинг банків з'явився на «Мінфіні» у серпні 2018 року. Його завдання — допомогти нашим читачам виважено обирати фінустанову для обслуговування.
У відкритих джерелах можна знайти фінансові дані банку, його історію та перелік продуктів. Однак ще рік тому було складно дізнатися, які неприємності можуть виникнути під час співпраці з тим чи іншим банком, і чи готові його співробітники вирішувати проблеми клієнтів. Народний рейтинг банків став майданчиком, де можна знайти повну інформацію щодо кожного банку-учаснику, включаючи відгуки тих, хто вже користується його послугами.
«Мінфін» представляє десятку кращих банків за відгуками наших читачів
Дані на 11.05. 2019 року
За якою системою ранжувалися банки
У рейтинг потрапляють тільки діючі банки, у яких набралося більше ста підтверджених відгуків. Список формується на підставі оцінок читачів «Мінфіну» за якість обслуговування у банках. Оцінка ставиться за шкалою від 1 до 5.
Наші модератори перевіряють кожен залишений коментар на достовірність і уточнюють деталі проблеми. Тому ми впевнені, що відгук залишив реальний клієнт, а не представник конкуруючого банку чи звільнений співробітник. Чим свіжіший відгук, тим вище його вага. Тому банк з високою середньою оцінкою може поступитися позицією банку з недавніми гарними відгуками.
У банків є ще одна можливість покращити свою позицію: швидко відреагувати на заявку клієнта. Заявка на «Мінфіні» — це, по суті, крик про допомогу. Коли виникає проблема, клієнт в першу чергу намагається вирішити її безпосередньо через банк. І лише втративши час і надію, приходить до нас на сайт. Він описує свою проблему в спеціальній заявці, наші модератори перевіряють її, а потім відсилають на розгляд до банку. Якщо фінустанова оперативно зреагує і закриє питання, то отримає +2 бали. Правда, лише після того, як клієнт підтвердить вирішення проблеми.
Коментарі - 5
Если это ТОП -10 лучших банков, пора закрывать банковскую систему Украины!
Два из которых информационные — об уменьшении процентов по депозитам, т.е. ни о чём…
Два других тоже информационные — о безмерной любви клиентов к банку, т.е. ни о чём…
И всего один отзыв о качестве оказанной услуги.
Может и нам надо чаще писать о своей любви к тем или иным банкам — глядишь, подымем народный рейтинг действительно народных банков, в который реально обслуживаются десятки миллионов граждан страны, а не 25,8 тысяч клиентов, включая всех сотрудников, как это реально происходит в Проминвестбанке.
Справочно: на 01.01.2019 в Проминвестбанке было активно 25 822 банковских карты — сотрудники с зарплатным проектом + депозитчики + зарплатные проекты клиентов банка.
В это же время в Приватбанке, который благодаря манипуляциям составителей рейтинга вообще не просматривается как народный банк, количество активных карт клиентов составляет всего-ничего,
каких-то 20 423 677 или если округлить то 20,4 миллиона.
Поэтому очень позорно выглядит «народный» рейтинг Минфина,
в котором в первой десятке банк с 25 тысячами клиентов,
а банк с 20 миллионами клиентов как бы вообще не существует.
Кстати, в рейтинге устойчивости банков имени Минфина зачем-то ввели порог в один миллиард депозитов.
Так и в «народный» рейтинг имени Минфина введите порог по количеству клиентов, которые обслуживаются в банке.
Косвенно этот показатель коррелируется с количеством активных карт в каждом банке.
Значит установите порог вхождения в этот рейтинг по количеству активных карт и тогда он действительно будет больше похож на народный рейтинг а не его фикцию.
Если выбрать порог вхождения в количестве активных карт:
100 тысяч — количество банков будет 16.
50 тысяч — количество банков будет 24.
20 тысяч — количество банков будет 30.
10 тысяч — количество банков будет 40.
А ведь у нас сейчас более 70 банков и только у 40 из них клиентов с сотрудниками десять тысяч и больше.
Как можно говорить о «народном» рейтинге, если у банка всего несколько тысяч клиентов — это ведь нонсенс.
Или искажение существующей реальности. Кому это выгодно — каждый решит сам.