Наприкінці квітня відбулася зустріч Правління Таскомбанку та Сергія Тігіпко з VIP-клієнтами банку. Традиційно, подібні зустрічі відбуваються раз у квартал, щоб підбити підсумки співпраці, обговорити з клієнтами нові досягнення, актуальні новини та плани, як самого банку, так і всієї Групи «ТАС».
Правління Таскомбанку та його Акціонер — Сергій Тігіпко — провели щоквартальну зустріч із VIP-клієнтами банку
У рамках зустрічі за підсумками першого кварталу 2019 року, акціонер проінформував клієнтів щодо змін у складі Правління Таскомбанку і відрекомендував нового Голову Правління – Андрія Комаріста. Як і звичайно, фінансист обговорив з VIP-клієнтами економічну ситуацію в країні та тенденції на банківському ринку, розповів про подальші плани розвитку Групи «ТАС» у фінансовому секторі, промисловості, вагонобудуванні, сільськогосподарському секторі й на інвестиційному ринку.
Сам банк продовжить розвиток, інвестуючи в інновації, автоматизацію процесів та сучасні сервіси дистанційного обслуговування, про це клієнтам повідомило Правління Таскомбанку, презентуючи стратегію розвитку фінансової установи на найближчий період. Також, клієнти дізналися про поточні фінансові показники і нові досягнення банку: I місце в рейтингу «Фінансовий Оскар» у номінаціях «Найпрофесійніший банк», «Корпоративний партнер», «Private banking»; «Валютний банк для бізнесу» – за версією «Фінансового клубу»; ТОП-3 у рейтингу надійності банківських депозитів за версією «Стандарт-Рейтингу» та інші. Приємною новиною для клієнтів Private Banking стало об’єднання дитячих клубів «ТАС-Юніор» і «Клуб успішних дітей» від Таскомбанку та СК «ТАС».
За традицією, що склалася діючі VIP-клієнти банку мали можливість особисто поспілкуватися з керівництвом банку, дізнатися більше про нинішню ситуацію на ринку, а також познайомитися та поспілкуватися один з одним, зав’язати нові контакти для можливого подальшого партнерства. Для потенційних клієнтів – це можливість познайомитися із самим банком та обговорити перспективи для подальшої співпраці.
Неформальний характер зустрічі, є важливою складовою в роботі Таскомбанку з VIP-клієнтами, адже завдяки такому спілкуванню банк може більше дізнатися про потреби клієнтів та отримати зворотній зв’язок щодо якості своїх послуг.
Коментарі