Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 травня 2019, 14:48

Правління Таскомбанку та його Акціонер — Сергій Тігіпко — провели щоквартальну зустріч із VIP-клієнтами банку

Наприкінці квітня відбулася зустріч Правління Таскомбанку та Сергія Тігіпко з VIP-клієнтами банку. Традиційно, подібні зустрічі відбуваються раз у квартал, щоб підбити підсумки співпраці, обговорити з клієнтами нові досягнення, актуальні новини та плани, як самого банку, так і всієї Групи «ТАС».

У рамках зустрічі за підсумками першого кварталу 2019 року, акціонер проінформував клієнтів щодо змін у складі Правління Таскомбанку і відрекомендував нового Голову Правління – Андрія Комаріста. Як і звичайно, фінансист обговорив з VIP-клієнтами економічну ситуацію в країні та тенденції на банківському ринку, розповів про подальші плани розвитку Групи «ТАС» у фінансовому секторі, промисловості, вагонобудуванні, сільськогосподарському секторі й на інвестиційному ринку.

Сам банк продовжить розвиток, інвестуючи в інновації, автоматизацію процесів та сучасні сервіси дистанційного обслуговування, про це клієнтам повідомило Правління Таскомбанку, презентуючи стратегію розвитку фінансової установи на найближчий період. Також, клієнти дізналися про поточні фінансові показники і нові досягнення банку: I місце в рейтингу «Фінансовий Оскар» у номінаціях «Найпрофесійніший банк», «Корпоративний партнер», «Private banking»; «Валютний банк для бізнесу» – за версією «Фінансового клубу»; ТОП-3 у рейтингу надійності банківських депозитів за версією «Стандарт-Рейтингу» та інші. Приємною новиною для клієнтів Private Banking стало об’єднання дитячих клубів «ТАС-Юніор» і «Клуб успішних дітей» від Таскомбанку та СК «ТАС».

За традицією, що склалася діючі VIP-клієнти банку мали можливість особисто поспілкуватися з керівництвом банку, дізнатися більше про нинішню ситуацію на ринку, а також познайомитися та поспілкуватися один з одним, зав’язати нові контакти для можливого подальшого партнерства. Для потенційних клієнтів – це можливість познайомитися із самим банком та обговорити перспективи для подальшої співпраці.

Неформальний характер зустрічі, є важливою складовою в роботі Таскомбанку з VIP-клієнтами, адже завдяки такому спілкуванню банк може більше дізнатися про потреби клієнтів та отримати зворотній зв’язок щодо якості своїх послуг.

Замовити картку «Велика п'ятірка» Таскомбанку

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися