«AXA Страхування» впровадила систему електронного підпису договорів ДМС (Добровільного медичного страхування) з корпоративними клієнтами, які об'єднують фізичних осіб підприємців.
«АХА Страхування» скорочує клієнтам документообіг та пропонує систему управління електронними рахунками
Впровадження електронного підпису дозволяє обійтися без об'ємних паперових копій, істотно заощаджуючи час і полегшуючи офіційні процедури. Документообіг став простішим і зручнішим для клієнта, і підписання договору відбувається всього у кілька кліків. Така послуга актуальна для співробітників IT та інших компаній, які активно використовують електронно-цифровий підпис і електронний документообіг. Підписати договір віддалено можна в режимі 24/7 з будь-якої точки світу.
Також впроваджено систему управління електронними рахунками Payments, яка виставляє електронні рахунки, контролює їх оплату, нагадує завчасно про чергові платежі та робить процес оплати швидким і зрозумілим. Клієнт отримує на свій контактний номер повідомлення з прямим посиланням на оплату договору, яку можна зробити всього в 2 кліка. Додатковою перевагою є можливість одночасної оплати декількох договорів страхування одним платежем.
Крім того, з березня 2019 року для клієнтів ДМС почав працювати онлайн-чат, який передбачає спілкування з оператором, обмін документами і звуковими файлами. Оператор спілкується з клієнтом в режимі 24/7, онлайн можна записатися до лікаря, отримати консультації щодо умов договору, узгодити отримання ліків, дізнатися залишки по лімітованим опцій або інформацію про графік роботи тієї чи іншої клініки або аптеки. Чат з оператором можна відновити або продовжити в будь-який час, що максимально зручно клієнтам, так як вони не обмежені в часі або місцем знаходження.
Подібні інновації дозволяють клієнтам «AXA Страхування» купувати страхові поліси і користуватися різними послугами, не виходячи з дому, за допомогою сучасних технологій і смартфонів, які стали невід'ємною частиною життя сучасного суспільства.
Коментарі