Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 квітня 2019, 16:15

«Укрбуд» увійшов до числа найдорожчих брендів України

УКРБУД в рейтингу найдорожчих брендів України

Журнал «Кореспондент» вдруге підрахував, скільки коштують найбільші українські бренди. У щорічний рейтинг потрапили 50 найдорожчих брендів країни. Вперше до цього списку увійшла й Українська державна будівельна корпорація «Укрбуд». Вона стала єдиним представником будівельної галузі в рейтингу, посівши 36 сходинку. За незалежною оцінкою вартість бренду «Укрбуд» склала $ 94,6 млн. Укладачі списку підкреслюють, що це дуже непогана стартова відмітка, яка в наступному рейтингу, ймовірно, буде ще більшою.

— Позитивна аура бренду для забудовника настільки ж важлива, як і для банку, оскільки покупець квартири довіряє будівельній компанії свої заощадження в обмін на обіцянку побудувати житло. Тому необхідно, щоб ім'я забудовника асоціювалося з надійністю компанії та якістю споруджуваного нею житла. Це фундаментальні принципи формування високої вартості бренду будівельної компанії, — зазначили автори рейтингу.

УКРБУД в рейтингу найдорожчих брендів України

Оскільки оцінка вартості бренду — питання неоднозначне, автори дослідження постаралися максимально дистанціюватися від суб'єктивних і складно оцінюваних показників. На оцінку вартості вплинула репутація потенційного учасника, а також його рекламна активність в різних каналах комунікації зі споживачем, в першу чергу на телебаченні та в інтернеті. Крім того, бралися до уваги власні оцінки претендентів і макроекономічні показники країни (динаміка ВВП, темпи інфляції), оскільки від них залежить купівельна спроможність і активність, а відтак і цінність локальних брендів.

При цьому в рейтинг не стали включати глобальні мультинаціональні бренди, створені за межами України. Також до списку потрапили тільки ті компанії, які безпосередньо працюють з роздрібними клієнтами. Загальну вартість 50 найцінніших брендів України оцінили більш ніж в $ 5,5 млрд.

Нагадаємо, що в минулому році «Укрбуд» став найвпізнаванішим девелопером Києва за результатами дослідження впізнаваності брендів забудовників від сервісу пошуку квартир ЛУН. Рівень впізнаваності бренду корпорації склав 93%.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися