У Києві відбулась третя спеціалізована міжнародна виставка індустрії рітейлу та девелопменту Retail & Development Business Expo. Одночасно з виставкою RDBExpo-2019 за участю провідних фахівців сфери рітейлу та торговельної нерухомості проходили також семінари, лекції, workshop. Таскомбанк виступив партнером сесії «Продажі в рітейлі. Як продавати більше», де Валерій Даниленко, заступник голови правління Таскомбанку, презентував новий продукт — платіжного чат-бота.
Таскомбанк презентував свого платіжного чат-бота на міжнародній виставці Retail&Development Business Expo — 2019
Під час виступу Валерій Даниленко розповів про ситуацію на ринку безготівкових платежів та зазначив, що нині Україна посідає одну з лідируючих позицій за темпами розвитку безготівкових платежів. За даними НБУ станом на лютий 2019 року зростання частки безготівкових операцій в країні за 2018 рік склало 33%. Так, за минулий рік українці здійснили більше 3,9 млн операцій з використанням платіжних карток з яких понад 78% — безготівкові оплати. В грошовому еквіваленті обсяг безготівкових операцій досяг 1,29 млрд грн, і склав 45% від загально обсягу всіх операцій з використанням платіжних карток за 2018 рік за даними НБУ.
Валерій Даниленко підкреслив, що основними тенденціями на українському ринку платежів залишаються використання цифрових гаманців MasterPass, Google Pay, VisaCheckOut, Apple Pay, безконтактні платежі за допомогою cмартфонів, розвиток QR-кодів та чат-ботів.
«Ера чат-ботів вже почалася. Удосконалення технології штучного інтелекту й популярність месенджерів безпосередньо впливають на цей зростаючий тренд. Чат-боти стали для брендів сервісами доданої вартості, які безпосередньо не генерують дохід, а допомагають компаніям краще обслуговувати клієнтів і досягати своїх цілей, а також підвищують продуктивність», — запевнив Валерій Даниленко.
Банкір пояснив, що перш за все платіжний чат-бот зацікавить представників рітейлу, а також служб логістики. «Ми пропонуємо використовувати його кур’єрам та роздрібним торговцям замість фізичного терміналу, що допоможе досягти максимальної зручності при оплаті та також зекономити на щомісячній комісії за використання терміналу, що в середньому складає 300 гривень у місяць», — підкреслив Валерій Даниленко.
Під час демонстрації чат-боту банкір відзначив цілу низку переваг для продавців:
- реєстрація займає мінімум часу
- можна оперативно виставляти рахунки, маючи тільки мобільний пристрій
- доступний в Telegram (у 2019 планується запуск Facebook, Viber)
- не вимагає окремої установки та місця на пристрої
- використовує готовий UI месенджера
- забезпечує безкоштовні комунікації
- маловитратний у підтримці
«QR-коди можна також використовувати в маркетингових комунікаціях: на зовнішніх носіях чи в соціальних мережах. Чат-бот дозволяє людині відчути контакт з брендом, отримати персональну увагу», — зауважив Валерій Даниленко.
Платіжний бот надзвичайно простий та зручний. Щоб почати використовувати його у роботі достатньо зареєструватися у боті, ввести номер телефону та підтвердити його за допомогою смс-повідомлення, вказати торгову назву й ПІБ контактної особи, обрати зручний спосіб прийому платежів (картка або рахунок) та користуватися.
Для покупців додавання чат-боту — це простий і природний крок, аналогічний додаванню нового контакту:
- користувач реєструється в боті
- проходить авторизацію через мобільний номер
- підв'язує банківські картки
- сканує QR-код і здійснює оплату
«Боти вже замінюють технічну підтримку та сервісні служби, адже більшість користувачів готові дізнаватись інформацію через чат-ботів перш ніж зателефонувати до кол-центру», — завершив Валерій Даниленко.
Готовність ринку до використання нової технології підтверджується і реальною зацікавленістю учасників конференції цим сервісом. Таскомбанк уже веде перемовини щодо співпраці з потенційними партнерами.
Коментарі