Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 березня 2019, 11:47

Vodafone повернув помісячну оплату мобільного зв'язку

АМКУ проведе 15 квітня заключні слухання щодо розрахункового періоду в чотири тижні, який раніше встановила «велика трійка» операторів мобільного зв'язку у своїх тарифних планах. Чи готові оператори повернути помісячну оплату, розповіла у Facebook уповноважений АМКУ Марія Процишен.

АМКУ проведе 15 квітня заключні слухання щодо розрахункового періоду в чотири тижні, який раніше встановила «велика трійка» операторів мобільного зв'язку у своїх тарифних планах.
Фото: politeka.net

Як реагують мобільні оператори

Мобільні оператори по-різному відреагували на рішення АМКУ.

  • Зокрема, Vodafone Україна офіційно з 22 березня вніс зміни в більшість своїх тарифних планів, змінивши розрахунковий період із чотирьох тижнів на один місяць.
  • При цьому ще ряд тарифних планів оператора переведені в архів, а за іншими тарифними планами з 4-тижневим розрахунковим періодом компанія планує прийняти рішення найближчим часом.
  • Київстар обстоює свої позиції щодо чотиритижневого розрахункового періоду, хоча, по суті, визнає, що його внутрішні правила надання телекомунікаційних послуг не розмежовують повністю поняття абонплати та плати за пакет послуг.
  • Компанія lifecell з моменту відкриття справи не надала комітету додаткової аргументації на підтвердження своєї позиції, яка полягає в тому, що оператор може змінювати розрахунковий період.

Процишен також зазначила: відповідною постановою Кабміну встановлено, що «розрахунковим періодом є поточний календарний місяць» без прив'язки до абонплати.

Читайте також: У lifecell з'явиться тарифний план за 40 грн

Водночас постанова передбачає можливість операторів змінювати / встановлювати тарифи, наповненість тарифного плану конкретним переліком послуг, а також термін дії тарифних планів або послуг.

Коментарі - 13

+
+10
In UA
In UA
27 березня 2019, 12:02
#
Теперь дождусь Мая (когда можно будет менять оператора без изменения номера) и точно перейду на Vodafone.
LIFE совсем обнаглели… (поьзуюсь одним номером почти 10 лет), в динамике смог отследить «прогресс»
+
0
Сергей Самсонов
Сергей Самсонов
27 березня 2019, 12:38
#
*** это водафон со своими ценами. каждый год поднимают цены и меняют тариф. Я с ними с 2011 года.!
+
0
In UA
In UA
27 березня 2019, 13:00
#
ЛАЙФ:
2009 год — 10 грн./мес.
2019 год — 225 грн./4 недели
Тариф менялся автоматически.
У Вас какая динамика?
+
0
Віталій А
Віталій А
27 березня 2019, 13:53
#
Life
З 2006 р. майже безкоштовно
2009 р. контрактний тариф 20 грн.
2017 р. тариф виріс до 35 грн.
2019 р. 35 грн., поки що.
+
0
In UA
In UA
28 березня 2019, 14:17
#
Віталій, що це за тариф у Вас?
«Дзвінок на один номер в межах оператора» ?)
+
+6
greenozon
greenozon
29 березня 2019, 22:02
#
1 СМС в день :)
+
0
greenozon
greenozon
3 квітня 2019, 10:23
#
2020 100 грн :)
+
0
Сергей Самсонов
Сергей Самсонов
28 березня 2019, 12:53
#
С 2009 біло 30 грн. месяц.
с 2012 35 грн. месяц.
2014-16 не пополнял (не пльзовался)
2017 260 на год
2018 480 на год
2019 800 грн на год. вот вам и цифры

Сравнил ваш тариф по цене и водафона. я так понимаю у вас Платинум? 249 он у лайфсел написан. то у водафона такой же стоит 170 грн. но пакет услуг в 2 раза меньше и не премиум) тоесть выходит 340 грн. (если сравнить пакет услуг)
+
0
In UA
In UA
28 березня 2019, 14:16
#
Сергей, Вы представитель компании LIFE ?)
+
0
Сергей Самсонов
Сергей Самсонов
29 березня 2019, 23:41
#
А с чего такой вопрос?)
Вы спросили, я развернуто Вам ответил)
+
0
allexpl
allexpl
27 березня 2019, 13:02
#
Киевстар за 2 года меняя в принудительном порядке мой тариф увеличил абонплату с 50 грн в месяц до 75 грн 3а 4 недели.
+
+30
mary27
mary27
27 березня 2019, 12:20
#
Да ну его в… этот Яйцефон!
Наперсточники.
Пусть вернут деньги обманутым клиентам.
+
+15
Юрий Новокрещенов
Юрий Новокрещенов
28 березня 2019, 9:06
#
Ну, что за жулье?
Как так можно? Подход к клиентам, как к быдлу.
З того часу були проведені робочі зустрічі з операторами, в ході яких була вислухана, а надалі досліджена та проаналізована додаткова аргументація позицій відповідачів по справах.
Да какая тут позиция, а?
Называется — Я ХОЧУ БОЛЬШЕ БАБЛА РУБИТЬ, при этом уровень сервиса оставить на текущем уровне (и хорошо если хуже не будет).
Вот и все. Ничего более!
Я, как пользователь Киевстара, именно такое отношения чувствую на себе. Все эти «Ваше мнение для нас важно» — чистая вода. Никому, ничего, не важно.
Важно, чтобы у тебя баланс был пополнен.
Жлобский подход. Прям, фу-фу-фу.
Сначала, хитро*опые молочники придумали бутылку молока объемом 0,9 литра, которая выглядит также как 1,0 литра.
И всё с*ки мелким шрифтом пишут. И операторы туда же.
Как дать рекламу о своем супер тарифе, так большими буквами, а как важные нюансы — так это не найдешь где уточнить, и еще потратишь кучу времени с дозвоном в колл-центр.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися