Cтартап Pulsior з Естонії займається розробкою електронних чеків для аналізу даних про офлайн-покупки. Стало відомо, що сервіс також буде доступний для українських користувачів. Про це пише psm7.com.
23 лютого 2019, 10:04
Стартап з Естонії запустить в Україні сервіс електронних чеків
Розробники зазначили, що перші клієнти зможуть скористатися послугою безкоштовно вже навесні 2019 року.
Незважаючи на активне зростання онлайн-комерції, українці досі вважають за краще традиційний спосіб покупок. Згідно з даними GfK, оффлайн-продажу становлять 80% від загального обсягу покупок в Україні.
При цьому немає необхідних інструментів для проведення аналізу поведінки оффлайн-клієнтів. Через це рітейлери не можуть вибудувати грамотну маркетингову стратегію.
Якщо продавці зможуть аналізувати поведінку як онлайн, так і офлайн-покупців, ефективність цих стратегій покращиться Pulsior Pulsior є програмою, яка впроваджується в POS-термінали, і за допомогою електронних чеків збирає дані про офлайн-покупців.
Що це дасть
- Продавці можуть отримувати інформацію про всіх клієнтів. Офлайн-покупець в свою чергу отримає посилання на електронний чек в месенджер або SMS.
- Після переходу за цим посиланням, сервіс інтегрує дані про здійснену покупку в профайл клієнта. У профайлі буде зберігатися інформація про всі покупки в магазині. Ці дані будуть використовуватися для аналізу та формування стратегії.
- Також електронний чек буде включати в себе рекламу, інформацію про акції та знижки для більш тісного спілкування з клієнтами.
- Розробники впевнені, що їх сервіс допоможе значно збільшити кількість клієнтів.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 8
«зачем эта суета покупателю.»
«Также электронный чек будет включать в себя рекламу,
информацию про акции и скидки для более
тесного общения с клиентами.»
Сейчас торговые сети и отдельные супермаркеты тратят кучу денег на выпуск
полиграфической продукции где публикуют информацию о проведении
различный акций и предоставлении скидок на разные группы товаров.
Намного проще и лучше и оперативнее получать эту информацию
в электронном виде, чем в виде бумажных листовок или буклетов
в почтовых ящиках, на улицах и на кассах супермаркетов.
Для торговой сети такой вариант более выгоден — меньше затрат
и целевая аудитория охвачена на все 100%.
чем постоянный мусоросборник в почтовом ящике…
Основное положительное отличие электронного спама от бумажного — им можно
управлять и регулировать его объём.
Можно получать одно письмо в день, можно получать одно письмо в неделю, можно вообще отказаться от подписки, а если отправитель спама будет не согласен — то заблокировать адреса его почтовика на уровне почтового сервера или роутера.
С бумажным спамом намного сложнее. Вам в почтовый ящик будут сунуть свою рекламу — все кому не лень, не зависимо покупаете вы такие товары и услуги или нет.
У меня такого барахла предостаточно и выделен даже специальный е-мейл и номер телефона.
на почту мне больше нравиться — можно раскидывать по разным ящикам чеки с разных торговых сетей и затем при необходимости анализировать пост-фактум те или иные покупки исключительно по электронным чекам, а бумажные сразу выкидывать…