Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 лютого 2019, 9:13

Нейроестетика: вплив за допомогою дизайну

69% онлайн-маркетологів зазначають, що візуальний контент — життєво необхідний у їхніх маркетингових стратегіях, і у 2019-му році планують витрачати на нього більше 30% бюджетів. Не дивно, адже за прогнозами — понад 81% бізнесів цьогоріч покладатиметься на дизайн у просуванні.

Чому ж візуальна складова така важлива, а UI/UX-спеціалісти — одні з найбажаніших? Як створювати дизайн таким, що «вмикає» аудиторію й спонукає до дій?

Аби глибше розібратися в питанні, ми запросили експертів, які розкажуть:

  • Як працює наш мозок та як він впливає на сприйняття дизайну?

  • Як і що ми бачимо. Психофізіологія інтерфейсу.

  • Як дизайнер може використовувати те, що уже відомо про роботу мозку в повсякденній роботі?

Cпікери:

Володимир Смирнов, екс-креативний директор Aimbulance, співзасновник Spiilka Design Büro. Серед клієнтів бюро – мережа «Планета кіно», сервіс цифрової дистрибуції Megogo та освітній простір «Майбутні», за співпрацю з яким команда отримала нагороду Red Dot.

Сергій Данілов, кандидат біологічних наук, нейрофізіолог, спеціаліст в області біології поведінки, співзасновник Beehiveor Academy and R&D Labs.

Коли: 20 лютого (середа), 19:00-21:00.

Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3

Квитки тут.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися