69% онлайн-маркетологів зазначають, що візуальний контент — життєво необхідний у їхніх маркетингових стратегіях, і у 2019-му році планують витрачати на нього більше 30% бюджетів. Не дивно, адже за прогнозами — понад 81% бізнесів цьогоріч покладатиметься на дизайн у просуванні.
Нейроестетика: вплив за допомогою дизайну
Чому ж візуальна складова така важлива, а UI/UX-спеціалісти — одні з найбажаніших? Як створювати дизайн таким, що «вмикає» аудиторію й спонукає до дій?
Аби глибше розібратися в питанні, ми запросили експертів, які розкажуть:
-
Як працює наш мозок та як він впливає на сприйняття дизайну?
-
Як і що ми бачимо. Психофізіологія інтерфейсу.
-
Як дизайнер може використовувати те, що уже відомо про роботу мозку в повсякденній роботі?
Cпікери:
Володимир Смирнов, екс-креативний директор Aimbulance, співзасновник Spiilka Design Büro. Серед клієнтів бюро – мережа «Планета кіно», сервіс цифрової дистрибуції Megogo та освітній простір «Майбутні», за співпрацю з яким команда отримала нагороду Red Dot.
Сергій Данілов, кандидат біологічних наук, нейрофізіолог, спеціаліст в області біології поведінки, співзасновник Beehiveor Academy and R&D Labs.
Коли: 20 лютого (середа), 19:00-21:00.
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3
Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum
Коментарі