Спонтанні покупки і витрати негативно впливають на фінансовий добробут. З одного боку — задоволення швидкоплинних потреб, разове почуття ейфорії. З іншого — брак грошей на необхідні речі і потреби.
Монстр, який змушує витрачати більше і більше
Все це підступи монстра Ви-тра-чай-ко, який змушує витрачати більше, піддаючись кожному імпульсивному бажанню. Але монстра можна побороти, і Універсал Банк буде поруч з вами в цій нелегкій битві.
Депозит «Святковий» захистить особисті фінанси від непотрібних витрат
Як бути з «зайвими» грошима? Витратити на одномоментні пориви або відкрити вигідний депозит і збільшити заощадження? Другий варіант виглядає більш привабливим.
Вигоди депозиту «Святковий»:
-
Мінімальна сума вкладу 5 000 грн;
-
Без дострокового зняття коштів — захист від Ви-тра-чай-ко;
-
З капіталізацією відсотків;
-
Термін депозиту — 4,5 місяці;
-
Зростаюча процентна ставка від 17% до 19%;
-
Подарунок — преміальний пакет VISA Platinum.
«Святковий» збереже і примножить особисті фінанси. В кінці терміну дії, на карту повернеться більша сума, яку буде приємно витратити на покупки. А Ви-тра-чай-ко буде сумувати — йому не вдасться змусити вас витратити гроші на позапланові покупки.
Розбираємо «Святковий» в деталях
При мінімальній сумі вкладу в 5 000 грн депозит стає доступним для більшості жителів України. Не пропустіть можливість випробувати депозит «Святковий» і збільшити свої заощадження.
Відсутність дострокового зняття грошей — перевага, яка дозволить капіталу вирости і не дасть зникнути під час пориву купити зайвого. Поки депозит зростає, є достатньо часу обдумати майбутні покупки і грамотно їх спланувати.
Капіталізація відсотків або можливість отримати відсотки на карту — фінанси працюють на вас.
Кожні 45 днів ставка зростає на 1%. Початкова ставка 17%, а до кінця терміну вкладу вона складе 19%.
Преміальний пакет VISA Platinum дає можливість купувати в багатьох українських і зарубіжних магазинах з партнерськими знижками.
Universal Bank радить не слухати його, а відкривати депозит «Святковий»: зручний термін розміщення та висока процентна ставка — монстр позбавлений аргументів.
Коментарі - 3
Предлагаю такой вариант:
— У всех сейчас зависимость от телефонов — так отдавайте их мне.
Посколько ставка плавающая, в рекламном материале обязательно должна быть указанна средневзвешенная ставка (она не указана не в самой статье не в рекламной картинке).
Ну а рекламный подход с «Ви-тра-чай-ко» это нечто. Читаешь материал и такое впечатление что реклама расчитана на олигофренов которые зависли в 5 летнем возрасте:)
Универсал видит такими своих клиентов-вкладчиков?
Гоните этих маркетологов, от них вреда больше чем пользы:)