15 січня 2019, 15:38 Читать на русском

Ощадбанк запустив чат-бот у Facebook

Починаючи з січня 2019 року клієнти Ощадбанку – користувачі Facebook можуть зв’язуватись з банком за допомогою чат-бота в Messenger. Про це йдеться у повідомленні банка.

Починаючи з січня 2019 року клієнти Ощадбанку – користувачі Facebook можуть зв’язуватись з банком за допомогою чат-бота в Messenger.
Фото: delo.ua

За допомогою чат-бота можна:

  • перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
  • замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
  • перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
  • блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
  • уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
  • підключати SMS-банкінг;
  • продовжувати термін дії картки;
  • активувати можливість зняття готівки без картки та ін.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама