Ощадбанк вперше став призером міжнародної премії Effie Awards Ukraine 2018, отримавши срібло за найефективнішу маркетингову кампанію програми з підтримки підприємництва «Будуй своє».
Ощадбанк вперше отримав Effie Awards
«В Україні немає аналогів ощадівській програмі підтримки малого бізнесу. Знаково, що премія оцінює не тільки якість змісту, але й економічну ефективність маркетингової і комунікаційної стратегії. І в нас вона досить ефективна: 170 тисяч клієнтів МСБ, 4 млрд грн — кредитний портфель, 20 млрд грн — депозитний портфель МСБ. І все це з нуля, адже програму запущено понад рік тому», — зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
Національна програма підтримки підприємництва «Будуй своє» складається з чотирьох блоків для підтримки підприємців на різних етапах розвитку бізнесу: від навчання, менторських порад та комплексного банківського обслуговування до фінансування. Стратегічно важливою частиною програми є інформаційний освітній портал buduysvoe.com. Символом програми є бобер, який уособлює основні риси підприємця – наполегливість і працьовитість.
Це не перша нагорода рекламної кампанії «Будуй своє». Раніше, у квітні 2018 року, в рамках першого масштабного проекту FinAwards 2018 Ощадбанк переміг в номінації «Найкраща рекламна кампанія» за рекламу програми підтримки підприємців.
Премія Effie нагороджує найуспішніші рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, вона підтримує і сприяє підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів. Це єдина нагорода, яка розглядає такі ринкові чинники, як об'єм продажів, що збільшився, або поліпшення знань і уявлень про бренд, а також креативність
Коментарі